Yup zullen er vast meer zijn en komen Bezig met de service zuil heeft uitstortgootsteen/sifon en kraan aan 1 zijde en elektra aansluitingen (depot voeding) aan andere zijde de 2 zuiltjes zijn ervoor dat je het trapje er niet tegenaan botst veiligheid voor alles
export naar TRS chroom is een beetje over de top nog en ik moet kijken of de service zuil standaard in de perronspline kan, deze staan altijd vaste plek en slechts aan 1 zijde
Mooi setje wordt het! Als ik een verzoekje mag doen: Het zou helemaal top zijn als je als routebouwer verschillende breedtes kunt samenstellen, zodat ze altijd kloppen met de werkelijkheid. Het ene reinigingsperron is namelijk smaller dan de ander. Soms lopen ze zelfs smal af.
Hoe ik dat voor me zou zien: Als toevoeging huidige spline opknippen: 1 extra spline die bestaat uit de rand van het perron tot en met de gele lijn (plus een klein stukje bruin beton) 1 extra spline bruin beton om het midden eventueel aan te vullen
Zelfde idee als met de perrons op stations als je snapt wat ik bedoel. Kijk maar of je het mee wilt nemen. Ik vind het als bouwer persoonlijk fijn als het product flexibel kan zijn in gebruik.
Op Opstelplaats bij Utrecht worden de service perrons afgewisselt met stroken Stelcon platen heb me rot gezocht, toen uiteindelijk maar 2 versies splines gemaakt oud en nieuw Stelcon prefab beton plaat 1995x1995x140/160mm
als losse plaat en als spline ook naar downloads gestuurd
Denk dat de enige afspan van deze sporen aan het eind plaats vindt Stootjuk/palen geplaatst bij opstel park Utrecht elk stootblok heeft ook een instelbaar nummertje van 251 tm 272 (22 sporen)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen