Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
hoi dankje maar ja dan hier nog een paar borden die ik vond en misschien een aanvulling is op de borden dit zijn diversen borden die ik gemaakt heb dus heb ik ze in een map gezet onder diversen grt gerard
Ja toe maar....nog meer van die mooie borden. Heb nog wel een paar gaatjes over in m'n PC. Nou ja... heel veel gaatjes. Bedankt Gerard. Zal vanavond downen.
Ja toe maar....nog meer van die mooie borden. Heb nog wel een paar gaatjes over in m'n PC. Nou ja... heel veel gaatjes. Bedankt Gerard. Zal vanavond downen.
Hoi Jeroen, Heb dus nu gedownload. Kijk maar bij de downloads. Als het er nu al op staat tenminste. Vanavond uitzippen. Ga nu koffie drinken. Samen met mijn lief vrouwtje.
hoi
graag gedaan
hier even een paar voorbeeld van nieuwe project waar ik bezig bent vind je ook vaak op de nederlands wegen die borden op achter grond is hier 3 borden achter elkaar gezet dus is maar een bord kan het lang maken als je maar wilt ik weet niet de echt naam van deze borden dus heb ik ze maar chevron borden genoemd grt gerard
hoi ja zeker is het mooi in nederlands route ' ben ook druk bezig om het mooi te maken alleen de weg texture wil nog niet zo gaan als ik het wil hier een screen shot in trainz zelf met bus er op
ook was ik weer bezig met een paar nieuwe borden die vaak ook wel in een bocht zie staan langs de weg gek genoeg weet ik niet de naam van deze borden wel de tekens die er op staan kon ik wel vinden als Chevron laat hopen dat het goede naam is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen