Setje overwegen ziet er top uit! Een vraagje: Ik weet niet of het mogelijk is in trainz met auran soms, maar misschien zou het top zijn als je het geluid van een nederlandse overweg erop kunt zetten! Het is namelijk een heel mooi geluid
Die mogelijkheid is aanwezig, echter zal het geluid altijd blijven ringelen, ook als de bomen omhoog zijn. Tenzij je een script er voor maakt, maar dat kan ik (nog(lang)) niet Leuk dat je er over begint, zal er eens over na denken. Vind de rest het ook wat? Want ik ga niet iets toevoegen als niemand het wat vind.
Mag ik dan ook opmerken dat de masten van je model en dat van het voorbeeld niet over een komen. De echte zijn van dikkere profielen en recht, de jouwe zijn fijner en lopen van breed naar smal. Buiten dat toch weer prachtig werk!
Een van de dingen voor Leeuwarden-Zwolle is het maken/verbeteren van portalen voor de route. Om te laten zien hoeveel extra portalen er wel niet nodig zijn voor de route een hele rits bij elkaar gezet, dit is nog niet alles, maar wel een hoop: Beton portalen: Din portalen en 2 kokerbalken: Als laatste, BK portalen en balken, dat is een flinke collectie geworden:
Probeer ze maar eens te tellen Het is in totaal een flinke collectie, waarvan ook een flink aantal verouderd zijn, deze moeten dus geüpdate worden. Kortom er zit behoorlijk wat tijd in deze dingen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen