Dan gelijk opvallend commentaar Jeroen, Ik ken de textures van de loc inmiddels wel. En ik kan zien dat lange zijkant niet mooi over op de kop loopt. dus de zijkant van de deuren. stukje kritiek verder toffe tex.
Dan gelijk opvallend commentaar Jeroen, Ik ken de textures van de loc inmiddels wel. En ik kan zien dat lange zijkant niet mooi over op de kop loopt. dus de zijkant van de deuren. stukje kritiek verder toffe tex.
Hulp van een oosterbuur, samen met CJ187 (bekend van de reeks V100's, V240's ect) zal er een reeks 189'n worden uit gebracht met het goedkeuren van WilliamG. Modificaties zullen worden toegepast aan de mesh van WilliamG. Verbeteringen zijn; • een slag- en onder schaduw • Sluiten frontseinen • en...
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
Het is jammer dat je ermee zou stoppen Jeroen , want je maakt gigantisch mooie reskins waar iedereen trots is om zo'n content van jou te mogen laten rijden op zijn spoortraject.
Maar het is jou beslissing en jou gezondheid, je voelt het beste aan wat je heb en een ander persoon weet het niet, dus ik denk dat iedereen daar begrip voor heeft als je eventueel zo stoppen.(het is wel jammer om zo'n goede reskinner te gaan missen in onze forum. Mocht je toch gaan stoppen dan wil ik jou ieder geval bedanken voor je reskins die je heb vrijgegeven om ons te laten genieten.
Hee vriend, wat lees ik nou. stoppen? neem een timeout, en doe rustigaan. en voor de rest heeft Tedje het heel mooi verwoord. met vriendelijke groet, willem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen