Ik zou zeggen, ga je gang... Ik snap niet waarom er nu ineens een nieuw geskinde DD(A)R/mDDm moet komen Trouwens de mDDm gaat niet lukken wat dat zit qua texture erg in gewikkeld in elkaar, twee gingen u al voor Ik wil je niet ontmoedigen, veel succes!
Ik zou zeggen, ga je gang... Ik snap niet waarom er nu ineens een nieuw geskinde DD(A)R/mDDm moet komen Trouwens de mDDm gaat niet lukken wat dat zit qua texture erg in gewikkeld in elkaar, twee gingen u al voor Ik wil je niet ontmoedigen, veel succes!
Dan verklap ik gelijk alles... omdat Citypendel de cabine gaat maken van een DD-AR/MDDM vond ik het wel leuk om de trein te repainten. Want de cabine die hij maakt komt in het repainte treinstel.
Trainz Versie: 2006
GertMeering schreef:
Ben je ook van plan de VIRM / IRM te gaan skinnen ? De texture die er nu op zit vind ik zelf een beetje te fel / te getekend.
Het staat een ieder vrij ... zolang men niet vergeet bij de rechthebbende toestemming te vragen. (zie config) Dat loopt prima onder MSTS en zal vast lukken onder Trainz.
Ben je ook van plan de VIRM / IRM te gaan skinnen ? De texture die er nu op zit vind ik zelf een beetje te fel / te getekend.
Het staat een ieder vrij ... zolang men niet vergeet bij de rechthebbende toestemming te vragen. (zie config) Dat loopt prima onder MSTS en zal vast lukken onder Trainz.
vrgr Trainspotters
Dat spreekt voor zich TS ... lijkt me niet nodig dat erbij te zetten , ik ga ervan uit dat iedereen dat weet en doet.
Goed, iedereen heeft zich weer uitgesproken over het copyright vraagstuk daarmee is de teller over alle jaren weer gestegen en heeft iedereen zich weer politiek correct uit gesproeken
Pffffffffffffffffffffffffffffft, zo het stof er weer af. Gaf 1 maand geleden de laatste update... Maar hier is weer een nieuwe(oude) waar ik al een tijdje mee bezig was, maar vanwege demotivatie er niet meer aan gewerkt. Genoeg gelult! Hier is de....
Nu even een update zonder screens. De VTG (HGK) falns is nu af er worden nog andere versies gemaakt en die komen dan waarschijnlijk in één set uit. De Br 186-239 (CRS) is nu helemaal klaar en zal hopelijk binnenkort getest worden en daarna vrijgegeven (natuurlijk als ik toestemming heb).
Voor de rest wil graag die falns vrijgeven maar moet nog een mail naar Torsten sturen. Ik heb al wat rond gezocht maar heb geen email adres van hem gevonden. Heeft een van jullie het email adres?
Edit: Dankzij Jeroen heb ik de email adressen van Torsten en WilliamG. Dus dat is niet meer nodig. Bedankt voor de hulp!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen