Zo te zien heel mooi maar helaas kan ik hem niet in zetten in trainz 2009 daar krijg ik de volgende fout melding, Fout: MeshData::DatabaseLoad - kan de volgende mesh niet laden: 'kuid 386322 3931\NS FCCPPS.im' Misschien weet iemand een oplossing bvd
Zo te zien heel mooi maar helaas kan ik hem niet in zetten in trainz 2009 daar krijg ik de volgende fout melding, Fout: MeshData::DatabaseLoad - kan de volgende mesh niet laden: 'kuid 386322 3931\NS FCCPPS.im' Misschien weet iemand een oplossing bvd
De bovenstaande melding geeft aan dat er een gedeelte van het totale pakketje/ content niet aanwezig is. De download is in totaliteit wel aanwezig op trainzonline. Mijn vermoeden is dus dat jouw virus scanner gedeelte heeft opgegeten. Download het opnieuw terwijl je de virusscanner uit staan.
Trainz Versie: TANE
Hallo
Kijk wat contentmanager zegt bij : <kuid:386322:3931> NS FCCPPS <kuid:386322:3932> FCCPPS bogey <kuid:386322:3933> FCCPPS ballast
Zelfde soort fout wat ik ook kreeg bij de flirt in trs2009. Op een een of andere manier laad trs2009 de LOD niet. Nood oplossing : Verander in de config van <kuid:386322:3931> "NS FCCPPS.lm" in "FCCPPS-001-attach.im" Hier mee is de LOD uitgeschakeld.
Heb helaas geen andere oplossing. Behalve dan schaf TANE aan.
Dank voor het antwoord. <kuid:386322:3931> NS FCCPPS <kuid:386322:3932> FCCPPS bogey <kuid:386322:3933> FCCPPS ballast deze bestanden staan in contentmanager en het veranderen van .lm .im heb ik ook gedaan maar helaas ik zie alleen de twee richting pijlen. moet dan toch maar over wegen voor TANE te kiezen.
Dank voor het antwoord. <kuid:386322:3931> NS FCCPPS <kuid:386322:3932> FCCPPS bogey <kuid:386322:3933> FCCPPS ballast deze bestanden staan in contentmanager en het veranderen van .lm .im heb ik ook gedaan maar helaas ik zie alleen de twee richting pijlen. moet dan toch maar over wegen voor TANE te kiezen.
dank jullie wel.
Stom stom, niet goed gelezen ik had alleen lm in im veranderd maar las nu net dat er ook -001-attach bij moest. nu fout melding weg. nogmaals bedankt Olaf
Trainz Versie: TANE
He die wagens komen me bekend voor...... Mooi dat de eerste reskin in de maak is.
@all, e.v.t foutmeldingen altijd melden. We kunnen altijd kijken naar een e.v.t oplossing. Toevallig vandaag ook een mail gekregen dat veel van de afbeeldingen op mijn downloadsite het niet doen. Ze staan op mijn google account waardoor het blijkbaar voor anderen niet zichtbaar was. Als niemand wat meld kan ik ook niet helpen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen