Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
Jaaa .. dankzij alles-kunner en grootmeester GM .. lol IS de 1307 voorzien van een halve panto . ff de LLCR eruit slopen en dan zou ie ff meekunnen .. net als de 1312 ..lol
Zo .. alweer 'n tijdje geleden dat ik updates hier heb geplaatst. Maar .. al zeg ik 't zelf .. het wachten was/word cker de moeite waard ..
Nb. NS PlanW Buurland/Benelux IC961 is in de steigers en zal zich zeer binnenkort bij het rijtje PlanW sets voegen
Hoi AO, ziet er goed uit! Check even http://www.seinarm.nl/Staal/PlanW.aspx voor de correcte uitvoeringen van de plan W met de raampartij die je hebt (twee delig). Deze is pas vanaf 1980 - 1985 en kan niet op die blauwe varianten worden toegepast, die waren drie delig en in een andere vorm. Daarnaast zou bij de blauwe de reclame banen iets breder mogen en naar links toe voorbij het raam steken. De NS logo's zouden ook iets hoger moeten komen te zitten.
Met deze ramen kan je wel nog een benelux versie maken en een voorbereidende variant op de intercity dienst (volledig blauw met gele deuren).
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de IC variant met AD reclame, heeft dat echt zo gereden?
Ik betwijfel trouwens dat op reclame op blauwe varianten zo door elkaar werden gebruikt. Dacht eigenlijk dat de drie banen in zijn geheel werden ‘verhuurd’ dus bijvoorbeeld drie keer spar. De AD reclame op de IC versie werd ook gebruikt op reclamebanen, in zijn geheel eroverheen. Delta Loyd ken ik ook alleen in grote versie over alle drie de banen, die hadden ook variatie in de kleur streep onder de letters, in die streep stond iets van verzekeringen en een andere kleur stond dan weer iets anders. Delta Loyd had verschillende takken.
1307 is een leuke wat als. Die stond al terzijde voor sloop in Roosendaal. Een paar hobbyisten hebben een zijkant en een voorkant rood gemaakt en is zo uiteindelijk naar de sloop verdwenen.
Hey Edwin, ik heb op internet nagekeken en ben een aantal fotoos met reclame tegen gekomen oa: Delta Lloyd, Siemens en Spar meen ik .. De combinatie klopt misschien niet of bijna niet .. ik heb zoveel mogelijk aan de logoos uit die tijd (70-80) gehouden ..
[UpDaTe] Weer zo'n project wat ik al enige tijd wou uitvoeren en waar het dan eindelijk van is geworden. Zoals al duizend maal eerder vermeld, kan ik geen meshes maken, maar alleen maar skinnen .. Dat betekent vaak, eigenlijk meestal, ben gebonden aan de gebruikte mesh en de daarbij behorende mapping. Nu dus ook .. maw er zal altijd een aantal details ontbreken of net wat anders uit de verf komen dan de werkelijkheid. In dit geval valt gelijk op dat; eten pictogram+Restaurant repeteerd en kleiner is dan werkelijkheid. Het NS logo kan ik ook niet op de juiste plaats plaatsen (ivm. spiegel repeteren aan zijkanten). En voor de oplettende luitjes: raampartij komt ook niet met werkelijk overeen. Des al niet te min, vind ik het 'n leuke wagen die het prima zal doen op m'n routes
[UpDaTe] Jawel .. weer 1tje .. maar wel uniek in Trainz. De mesh van deze NS1505 is gemaakt door Verbo622 en is zover ik weet, het enige model in Trainz (ook de Class77 is nergens te vinden). Verbo622 heeft bij het maken van dit model ook een prachtige cabine meegeleverd!!
Nb. oh ja .. zoals gewoonlijk nog wat 'kleine' dingetjes .. lol
Het ziet er naar uit dat we binnenkort een heleboel heel fraaie dingen in de downloadsectie kunnen aantreffen !!
Hulde !
Dat is natuurlijk aan de heren auteurs om het vrij te geven aan een bescheiden publiek. Als waardering alleen blijkt uit het aantal downloads is het ook snel bekeken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen