Heel mooi Olaf! Op die eerste screen staan de pilaren wel heel dicht bij de perronrand, komt dit omdat het perron nog niet breed genoeg is? Is volgens mij in het echt niet zo en ook niet zo praktisch omdat je dan met een beetje pech precies zo’n pilaar voor de deur hebt De kap zelf hangt ook best ver over het spoor, wat dan weer problemen geeft met de bovenleiding en met name met de hangers. Welke sporen zijn het? Ken de spoornummers nog niet helemaal daar
Trainz Versie: TANE
Hallo
Het hele object bleek verdraaid en verschoven...... Maar goed nog maar een keer de kappen aanpassen. Ook dat halve cirkeltje op het einde van de kap maar proberen te maken.
Oh en als men nog foto's heeft van de omliggende gebouwen ze zijn welkom. Nu moet ik nog onderzoeken hoe het zit met de trambaan naast spoor 1. Dus kijken waar ik nog muren moet plaatsen.
wow wordt het grootste item in Train ooit Zitten de perrons zelf nou ook in de mesh? Als dat zo is kijk dan eens of je de textuur iets eigens kan geven. iedereen gebruikt steeds maar die "nextgen" perron textuur, ben er een beetje beu van lol waarom? de maatvoering klopt niet (niet exact 30x30cm) en de voegen lopen krom tevens hebben niet alle perrons in nederland dezelfde tegels
Ik gebruik ze ook altijd aangezien ze het meest lijken op de ‘standaard’ Nederlandse perrons, naast dat de maatvoering blijkbaar niet klopt maar dat is me nooit opgevallen. Deze perrons kun je namelijk zowel met als zonder blindegeleidelijn plaatsen en zijn er in verschillende maten, daar schieten de andere perrons in mijn opzicht te kort. Niets tegen de makers daarvan hoor, maar ik heb zo wel mijn voorkeur voor de Nextgen perrons.
Kwam ik toen achter met al die perron items op r'dam centraal, wat ik altijd doe op een station is tegels tellen om de grootte van items te bepalen kan daar niet uitgebreid met meetlatten lopen zwaaien, zet ik mijn gemaakte items dan in Trainz zie ik dat die perrons steeds niet kloppen Maar ooit maken we het echt op maat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen