Heeft even stil gestaan ivm de SLT met behulp van foto's van Anstonio en Mathijs iets aan de cabine/consoles gedaan die je van buitenaf ziet voor de 6400 zijn er 10 tallen versies geweest maar heb gekozen waar ik foto's van had.
Nog een nieuwe skin erbij nr 11 de wegsleep versie hoort wel een extra koppeling bij denk ik maar heb daar geen info van -alle treetjes herzien, ondervlakjes konden weg randen op hoofd textuur -wielen wat glim op de flens gegeven
weer eens in gmax gedoken voor extra detail onze machinisten wezen me erop dat de vloer plaat bij de zanddozen een klein knikje heeft ga je dat doen, moet je de vloer en rand doorsnijden, de hekjes. dan alle trapjes inkorten Ook gelijk de rozetjes gemaakt die de hekken op de basis vastmaken maar dat betekent weer ook 12 texturen editten lol
Weer een update -latere versies hebben soms een extra hulp diesel ingebouwd gekregen, wat je er van ziet is een extra schoorsteentje op de lange huif deze kan je aan en uit zetten in Surveyor en Driver.
-Vond de buffers wat te rechthoekig, dus nu 2 nieuwe modellen gemaakt latere modellen hebben een nieuw buffer type met rondere bovenkant Buffertype is te wisselen in Surveyor en Driver
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen