Ik sta weer versteld van je bouwkunsten maat ..! Eindelijk weer wat nieuwe perrons..is het 1 object ? Of heb je alle perrons los als object ... dat zou wel beter zijn .
O Thomas, de moeheid is weer toegeslagen. ik dacht dat ik die van jouw gebruikt had. bij het plaatsen dacht ik nog "die heb ik toch netter gezien". ik weet dat dit niet goed te praten is, maar heb er meteen werk van gemaakt.
dan meteen nog wat ik verder gedaan heb vandaag. de ramen gelapt zodat je van bijde kanten erdoorheen kan kijken.
en de daken voorzien van een echte bitumineuze dakbedekking.
en dergelijke dingentjes
daarbij is meteen antwoord op de standaart antwoord van m'n testmaat "textures nog niet helemaal goed" beantwoord. Ik hoop dat bijdeze alles recht getrokken is, Willem
Wel beter idd ... gelijk een tip voor je aankomende textures / content Trs maakt de textures wat lichter dus beter maak je ze zelf iets donkerder..niet te veel natuurlijk.
OPROEP zijn er mensen die foto's van het wacht lokaal en liftgebouw hebben, of de mogelijkheid die te willen maken, als het nog niet tegen de vlakte aanleg.
nu ook met een rechte uitgang. volgens mij zag ik dat op de foto van Thomas. als ik het mis had dan hoor ik het wel en er is dan meer variatie. gr willem
ik zag ook dat er een nieuwe verbouwde icmm was was benieuwt waar je die kon downloaden en Het Oude Rotterdam Centraal Is Echt mooi Geworden ik mis wel He Oude Centraal want ging heel vaak met de trein naar den haag HS Groetjes stefan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen