Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
hoi
hier even een nieuwe update van mijn bus sluis hier heb ik de asfalt op de weg een texture gegeven van een foto die ik gemaakt heb van de weg in mijn straat ook een bord er bij gemaakt voor het waarschuwen voor de auto om de weg mooi aan te sluiten ik gebruik hier dan de Nl wegen van Olaf99 heb ik ze -0,06 naar beneden laten zakken in trainzs zodat we mooi aansluiten op mijn weg van de bus sluis
hoi
ik heb een vraag ik probeer mijn bus sluis te uploaden maar ik blijf hangen op 75% bij de laatste upload van het plaatje ik weet niet of het bij mijn ligt ik gebruik Google internetbrowser om dat mijn Internet Explorer probleem geeft met de plaatjes laden
ik heb een vraag ik probeer mijn bus sluis te uploaden maar ik blijf hangen op 75% bij de laatste upload van het plaatje ik weet niet of het bij mijn ligt ik gebruik Google internetbrowser om dat mijn Internet Explorer probleem geeft met de plaatjes laden
grt gerard
Je hebt wel de juiste afmetingen van het plaatje gebruikt ? 280x180 ?
grt gerard
180X240 hoogte keer breedte. We hebben een time out gehad vanmorgen, misschien dat het daaraan ligt. Trouwens alle, verkeerde handelingen worden vermeld
Jeroen schreef:
GertMeering schreef:
ggeurts schreef:
hoi
grt gerard
180X240 hoogte keer breedte. We hebben een time out gehad vanmorgen, misschien dat het daaraan ligt. Trouwens alle, verkeerde handelingen worden vermeld
hoi ja ik had de plaatje op de juiste afmetingen 240 x 180 ik heb het weer geprobeerd van daag maar het zelfde op 75% kon wel op de button volgde klikken naar ging niet verder dus ik geeft het op om dat ja ik zie dat all mijn verkeerde handelingen ook vermeld word wil i niet in de probleem komen grt gerard
Je had de screen verkeerd denk ik ? .. 180x240 ipv 240x180 Ik heb ze geupload , wel onder mijn naam.. maar heb jou naam erbij vermeld + kuid natuurlijk .Het gaat alleen om het uploaden , content is en blijft van jou en zo zie je dat ook in TRS .
GertMeering schreef:
Hoi gerard ,
Je had de screen verkeerd denk ik ? .. 180x240 ipv 240x180 Ik heb ze geupload , wel onder mijn naam.. maar heb jou naam erbij vermeld + kuid natuurlijk .Het gaat alleen om het uploaden , content is en blijft van jou en zo zie je dat ook in TRS .
Maar aangezien het plaatje niet goed gelukt is en ik de boel een klein beetje geordend wil houden, zou ik willen vragen of je het mij even kunt mailen? (zie email knop onder dit bericht) dan zorg ik dat het op de juiste manier komt te staan ...
Thanks!
Thomas
p.s. Mag Gert ook doen hoor, als dat makkelijker is.
Maar aangezien het plaatje niet goed gelukt is en ik de boel een klein beetje geordend wil houden, zou ik willen vragen of je het mij even kunt mailen? (zie email knop onder dit bericht) dan zorg ik dat het op de juiste manier komt te staan ...
Thanks!
Thomas
p.s. Mag Gert ook doen hoor, als dat makkelijker is.
Klopt , Mijn fout....ik zal het herstellen , komt goed !
hoi
hier een paar screen van mijn route den haag waar ik me bezig bent tot nu to loop de route naar zoetemeer en ban ook van plan om de tram route door den haag centrum de maken hier het spoor gezien naar den haag CS ben nu bezig met de sein en bovenleiding voor kan van den haag cs hier een stuk je achter vrom en waar uit de tram brug komt van uit den haag met de mooi grachten ben ook druk bezig om mijn grachten set uit te bereiden dus nog genoeg te doen in de route
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen