Mijn gezondheid gaat prima, beter als ooit. Ik kan gewoon niet de moeite meer opbrengen om te reskinnen, de inspiratie is weg. En het is niet alleen het reskinnen het is ook nog eens het uploaden. Never say never, maar voor lopig niet. Al zullen er wel wat updates komen, maar zelfs die heb al een tijd op mijn pc zonder dat ik de downloads update.
jammer jeroen tis jammer dat je stopt, maar ik vind het skinnen ook wel leuk maar ook bij mij is soms de inspiratie weg. en ik vind het uploaden soms gewoon irritant
Groeten Vincent ps gewoon even er tussen uit doe ik ook regelmatig
Dat lijkt zo, omdat je begint met "ik heb er de kracht niet meer voor" , en daarna "ook niet na de vakantie" hierdoor lijkt het alsof je helemaal niks meer gaat doen. Dus stopt.
Dat lijkt zo, omdat je begint met "ik heb er de kracht niet meer voor" , en daarna "ook niet na de vakantie" hierdoor lijkt het alsof je helemaal niks meer gaat doen. Dus stopt.
Ingmar je spreek je zelf tegen.
Dat het zo lijkt is iets wat jezelf vind, dat ik stop weet niemand zelfs ik niet. Maar goed, we zullen zien. Het gaat immers om het reskinnen Ik heb er geen aardigheid in meer, foto materiaal zat hoor daar ligt het niet aan.
wat ik met die post bedoelde was dat het op die manier overkomt. Dat stuk met Dus stopt was meer een toevoeging op de voorgaande zin.
Terwijl ik dit zit te typen bedenk ik me net dat ik je nog niet had bedankt voor de reskins. Want dit zijn namelijk standaard dingen die op mijn routes te vinden zijn.
Deze posts zijn dus niet om je aan te vallen hoor. Begrijp me niet verkeerd.
Het zijn een loc Railion 185, Eanos en een Zaes uit de trainworks tijd die ten einde is. Ik denk dat TW niet lang meer gaat bestaan, in tegenstelling tot TO die nu kosten loos draait.
Ziet er weer super uit Jeroen. Misschien een idee om alles, of een groot deel, wat op TW staat ook op TO te zetten, zodat het toch beschikbaar blijft. In hoeverre dit mogelijk is dan hè.
Ziet er weer super uit Jeroen. Misschien een idee om alles, of een groot deel, wat op TW staat ook op TO te zetten, zodat het toch beschikbaar blijft. In hoeverre dit mogelijk is dan hè.
Alles wat op TW staat, is nu ook op TO. Of ik moet iets over het hoofd gezien hebben, ik heb laatst geteld hoeveel reskins ik gemaakt heb en ik kwam boven de honderd uit. Dus het kan zijn he, dat ik iets over het hoofd gezien heb.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen