Trainz Versie: 2009
Heel erg bedankt GM hij is zichtbaar. En hoe mooi is de slt geworden geweldig. SLT4 : Thread Exception: ER_ArrayOutOfBounds, line 80, file slt4.gse (1) krijg ik te zien als ik de trein op de rails zet, je ziet dan rechts onder een oranje rood balletje. Ik weet niet wat dit betekent.
Wat betreft trainz 2019 die koop ik als ik klaar ben met Nederland vanaf Maastricht tot. Stukje Noord Holland Friesland en Groningen nog. Anders moet ik nu te veel omzetten. En dat kost erg veel tijd. Daarom maak ik het liever af in trainz 2009. Ik heb al veel contenten verbeterd en vele fouten er uit gehaald.
het script verwacht een 4delige trein om het treinnummer en de de destination 10x te doen zorg dat je eerst een volledig 4tje plaatst. Heb de 4 delige trein in wirtschaftwunder (2009) laten rijden zonder problem.
Weet er alles van om routes van 2009 naar 2019 om te zetten (NLW6) maar heb bijna alles qua content dus al voor je gerepareerd lol Zal je ook een illusie moeten ontnemen..ehh een route is NOOIT af
Vandaag gedaan: -Alle deuren kregen blauw aan binnenzijde -deuren kopwagen met camera toezicht symbool -3 nieuwe plafonds gemaakt -stoelen in 4B wagon beter verdeeld en zoals op tekening -klap stoeltjes verlaagd tot onder de ruiten
Trainz Versie: 2009
Bedankt voor de uitleg, heb inmiddels een proefritje gemaakt met de slt 4 en 6 bak en alles is naar wens, complimenten ook voor het geluid, het is net echt dat je erin rijd. Ik voel me wel vereerd dat je dit speciaal voor mij hebt gedaan. Ik hoop dat je de SGMm niet alleen voor trainz tane en 2019 maakt?
Nog lastiger is aanpassen aan oudere versies Ik wil voorkomen, dat hetzelfde gebeurt toen van 2004-->2006, moest uren en uren werken, zonder dat er enige echte nieuwe functionaliteit of spel plezier was toegevoegd. toen 12 jaar trainz gewoon niet meer opgestart.
Als mensen perse oudere versies willen gebruiken, stel ik voor dat ze zich verdiepen in het, "downgraden" van content, (alles is mogelijk), zodat ik me puur kan toeleggen op nieuwe items maken en het plezier niet verlies.
Ik heb het even in TANE geprobeerd, volle kracht vooruit! Welk voertuig is de locomotief? Want ik merkte dat de kopbak nogal schokkerig bewoog, die wordt geduwd ipv getrokken dacht ik. Misschien is de kopbak voor het beeld een betere locomotief.
Trein heeft meerdere motoren verdeelt over de lengte
Kopdak voorzijde onderhanden genomen (= opnieuw gemaakt) bestaat uit een "vaal blauw" deel met de koplamp, nu met een 12 voudige cylinder geboort dan een matzwart deel met een mini haaievin antenne.
Dak kreeg iets meer detail, niet opstaan symbooltjes, zou eigenlijk stickertjes moeten maken de deuren ieder stel, een drukknopje en de bovenskirts opgedeeld erger me aan de overgang van blauw naar grijs op dakrand... zal ik nog een fan maken? tis nooit af hahaha
Was zelf al bezig met nieuwe textures zoals ik al aangaf. Je verwacht meer detail, dat kunnen we nu wel regelen op zo'n stel als dit! Als de basis is zoals die nu in de download zit moet dat wel goed komen op termijn.
Zijn toch wel te zien als je op perron staat, nu stuk kleiner Kon het niet laten heb ook een werkend klein ventilatortje op het dak gemaakt het rooster gemaakt van de zelfde textuur als ik voor bagage rooster nodig heb. maar dan radiaal gebruikt. totaal onnodig detail maar dat geeft mij plezier
Gisteravond een route uitgezet (7400) van Rhenen via Utrecht naar A'dam (moet nog verder naar Uitgeest) wordt ie in Driebergen op de hielen gezeten door de ICE opweg van Duitsland naar Utrecht/Adam. Zou willen proberen of Trainz een inhaal aktie van een stoptrein begrijpt.
Laatst bijgewerkt door gm99999 op 17 mei 2020 12:51, in totaal 3 keer bewerkt.
Woot soms lukt alles op een dag SLT stopt op Driebergen-Zeist 1 minuut langer en de ICE haalt in op het doorgaande spoor moest alleen 1 trackmark voor spoor 3 toevoegen in NLW6/7 en een drive via command voor de ICE
Mooi werk hoor! In principe is bijna alles mogelijk in scenario’s. Ik maak er regelmatig eentje, gewoon omdat ik het leuk vindt om de doen. Als uiteindelijk dan alles werkt zoals je had gewild dan krijg ik toch een glimlachje op m’n gezicht
Toen ik bouwkunde studeerde zei 1 van mijn leraren, het dak is de 5de gevel Dus..SLT kop kreeg wat meer dakdetail niet betreden stickers, en wat versterkings U-profielen fan/rooster is ook te zien is wat poly meer, maar zit in hoogste LOD alleen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen