Ik haak hier ook nog even op in. De gmax bestanden van de kop en de SLT bak lijken niet direct de meeste recente te zijn, afgaande op de screenshots.
In principe zijn die bestanden niet per se nodig, het treinstel is al als compleet treinstel in trainz zelf te bewonderen.
Een nieuwe cabine, nieuw geluid en beter rijeigenschappen zijn wel nodig om dit stel bruikbaar te maken. Verder zal de SLT ongetwijfeld geschikt gemaakt moeten worden voor de nieuwere trainz versies, de screenshot is uit Trainz 2009.
Ik zag dat er interesse was voor de bouw van een nieuwe cabine en ontwikkeling van nieuw geluid, dus dat zou voldoende moeten zijn om dit treinstel relatief snel af te kunnen maken.
Wanneer het IM-bestand nog wel beschikbaar is, is het dan niet mogelijk om die weer om te zetten naar een ander format? Dat zou in de ontwikkeling wel een stuk sneller laten gaat..
In principe zijn die bestanden niet per se nodig, het treinstel is al als compleet treinstel in trainz zelf te bewonderen.
Als dit is hoe het treinstel er nu bij ligt, dan is er inderdaad niet veel meer nodig naast een cabine en geluiden en wat andere toevoegingen zoals bestemmingsaanduidingen. Aangezien het project dus al verder is dan ik dacht zal ik maar vast een begin maken met een enginesound
Ik vermoed dat er vast mensen zijn die hem geschikt willen maken voor de nieuwere Trainz versies. Hopelijk kunnen bij dit project ook de krachten gebundeld worden, om dit masterpiece af te kunnen maken.
Trainz Versie: TANE
Je 3D renders zien er goed uit.
De complete trein die michael laat zien is dan een veel oudere versie? Zijn die files dan ook weg?
Je bogeys van de gmax files zien er in mijn ogen af uit.
In geval van nood wil ik ook wel wat aan deze trein doen. Ik zie dat ik hier in blender een import mogelijkheid heb voor 3ds, STL en OBJ, FBX. Bij de 3ds file moet de UV mapping dus nog? En de deuren? Attachmentpoints?
Sander en Michael, wil van de SLT best een volledig treintje maken (a la trs2019), stuur maar wat je hebt als dat projectleider moet heten, ook goed Willem is al aan de cab bezig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen