is alweer lange tijd geleden van een update van mij nou de mat 64 443 heb ik geupload, en ik heb er ook nieuwe draaistellen toegevoegd nu zitten er 2 loopdraaistellen onder en 2 motordraaistellen en niet 4 loopdraaistellen het interieur de trein zelf
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
Bedankt voor het content Vincent, mijn complimenten ervoor. Alleen mis ik 2 kuids die ik niet terug kan vinden namelijk; <kuid:454763:8001> <kuid:454763:8002> waar kan ik deze downloaden. alvast bedankt.
over die 2 kuids, er is iets fout gegaan deze kuids zijn niet te downloaden is een photoskin van de cabine voor prive gebruik ik heb bij het zoeken naar evt kuids deze nummers ook niet gevonden
Thnx Vincent voor jou prachtige Plan V reskin. Overigens erg leuk die defecte koplamp,in de nadagen mankeerde er in werkelijkheid ook weleens wat aan die treinstellen
Thnx Vincent voor jou prachtige Plan V reskin. Overigens erg leuk die defecte koplamp,in de nadagen mankeerde er in werkelijkheid ook weleens wat aan die treinstellen
Gr. Gil.
thanx gil, dit is ook gemaakt met een echte foto heb het namelijk zelf moeten herstellen en de duif er ook nog zelf uit moeten halen:p
Het is lang geleden dat er weer iets is verschenen hier van mij
zie hier een Mat64 met nieuwe fotoskin en ook tevens met de nieuwe nummers erbij deze beesten dragen tegenwoordig ook de UIC nummers hij is nog niet af heb zoiezo maar 1 zeide en daar was 1 deel van de foto te overbelicht dus de kleuren komen niet overeen maarja hier alvast het resultaat tot zo ver
het is weer goed om te horen dat hij zeer in trek is. ik loop momenteel weer met pc problemen hij gaat niet meer aan, (het word ook echt tijd voor een nieuwe) maar hierdoor zal ik dus zoiezo niks met railworks of trainz doen.
wat betreft de upload toen der tijd nog van de emmerstellen inmiddels al ruim 1 jaar geleden deze waren te groot om het in 1 pakketje te uploaden en ook te groot om in 2 te doen dus als mijn pc weer herstelt is of een nieuwe heb zal ik eens goed kijken om ze te uploaden, maar deze komen zeker op de site alleen ik kan nog niks zeggen wanneer.
wat betreft die nieuwe fotoskin het was mijn idee om meer variatie in skins te maken op de 2tjes en dat ga ik ook wel doen de skin van de 444 die ik toen heb laten zien ja daar moet ik nog veel naar kijken maarja uiteindelijk komt het denk ik daar ook wel goed mee
en ja evt als anderen een mat64 zien ergens fotos van de zijkanten zijn altijd zeer welkom voor nog meer variatie.
Waarschijnlijk niet Sam , ik denk dat hij bedoelt dat het gaat om foto's voor texture en die moeten echt van de zijkant genomen worden.. en alles wat er zo uit ziet ( schuin ) kan je niets mee.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen