Vandaag klapstoeltjes gemaakt van een foto(textuur) kan van het passenger product niet voorspellen welke bezet gaan worden heb er wel 2 in neerwaartse positie gedaan. Kom je erachter dat de deurkolommen niet breed genoeg zijn, aangepast dan zitten chromen buizen weer in de weg, aangepast
Heeft iemand toevallig het tijdschrift "RailMagazine"? in uitgave 227, staat een uitgebreide tekening van de SLT heb een jpg waar 90% van de maten niet te lezen zijn, een verse scan zou erg welkom zijn
Vandaag klapstoeltjes gemaakt van een foto(textuur)
Heeft iemand toevallig het tijdschrift "RailMagazine"? in uitgave 227, staat een uitgebreide tekening van de SLT heb een jpg waar 90% van de maten niet te lezen zijn, een verse scan zou erg welkom zijn
Ik zou hem moeten hebben, ben bang dat ik er wel even om zal moeten zoek. Morgenavond doe ik even een poging!
Railmagazine 227 zegt ie; dat is al een hele poos geleden: september 2005!
Het was ff zoeken tussen alle tijdschriften, want niet alleen treinen zijn mijn hobby, motorrijden is dat ook en dus ben je al vanaf 1991 abonnee van een motortijdschrift Maar daarnaast ook nog tijdschriften over fotografie en computers, wat dus een hele grote berg papier geeft. En natuurlijk is het altijd het allerlaatste stapeltje waarbij je je wanhopig afvraagt: ik hoop maar dat ie daar tussen zit, anders weet ik het niet meer....
Maaarrrrr!!!!!
en
Zal proberen er morgenavond een fatsoenlijke scan van te maken!
Fokke bedankt ! bijna alle maten zijn te lezen met een beetje koppijn denk dat de kopbak stuk langer moet zeker een halve meter, zucht lol
Maatbox gemaakt van 18670(op tek.) en in gmax erlangs gelegd
Het maatverschil ligt tussen de kop en de eerste klas stoeltjes daar zitten 2 kasten boordevol electronica in het echt we zullen kijken of het nog aantepassen is
Veel werk weinig te zien haha, hele trein nu in lengte exact volgens tekening Zowel mesh als textuur moeten aanpassen kopje ging naar voor, reizigerdeel iets verlengt, deur mcn iets breder koppeling iets meer naar binnen, wandjes elektrakasten gemaakt nu ook in kopwagen de 4 klapstoeltjes op deurkolommen
Bezig met de elektrische verbinding tussen de bakken is eigenlijk een soort biggekrulstaart die de onderlinge beweging moet opvangen in scherpe bochten ziet er wel beetje onnatuurlijk uit (gaat ie los)
overweeg het aan de Jacobsbogey toe te voegen als 1 geheel, maar dan moet ik die weer veranderen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen