Een van de punten waarom ik ooit website/fora's ben begonnen, is om trainz content beschikbaar te maken en te houden en zo trainz populair te houden. Zo heb ik ook Aike en AO gevraagd hun content hier beschikbaar te stellen.
De Arriva is er zeker wel, ik weet echter niet of hij ooit gereleased is, het was namelijk Aikes eerste skin. Ook weet ik dat Arjan er ooit is aan begonnen, ik overigens ook lol... Die van mij is niet af Die van Arjan, ga er maar vanuit dat die ook niet af is.
Iniedergeval bedankt Jeroen dat hij het weer mogelijk maakt, iemand die er zegmaar achteraan gaat Sander
even een vraagje, ik heb deze mooie set gedownload maar blijk kuid 143919:2121 te missen voor de 4 GTW-C aandrijfdelen. En kan deze niet op de DLS vinden. Ook de GTW DMU-C wagen bogey geeft een error de 'glans texture' ontbreekt of is niet geladen. Ik kan hierdoor alleen GTW-D op het spoor plaatsen. Iemand die uitkomst kan bieden?
Dat klopt inderdaad, we hebben de set zojuist aangepast. Als je de set even verwijderd uit Content Manager en opnieuw download, moet het opgelost zijn!
1. een mesh maken met alleen een attachment point, a.pant0 voor de eerste pantograaf en a.pant1 voor de tweede geloof ik. Of met het programma PevSoft Attachment Maker (http://members.optusnet.com.au/~villaump/pevsoft.htm) zo'n mesh maken, daar heb je geen gmax-kennis voor nodig. 2. in de config de pantograaf die je wilt toevoegen, bijvoorbeeld: pantograph <kuid:296213:25005> en deze regel ook in de KUID-table onderaan toevoegen.
Als het voor eigen gebruik is, ik hou niemand tegen. Verder zou ik iedereen alle moeite willen besparen, wanneer andere versies of ander kleurstelling uit zijn weet je het snel genoeg.
Ik ben wel begonnen met de E-versie, ik kreeg eens de Gmax in mn handen gedrukt, Als het goed is heeft iemand hem nog, ik zal die persoon even lief aankijken, en eens vragen aan de auteurs of ik het mag releasen. Wel een issue, de Pantograaf is niet geanimeerd...
Ja klopt ik heb ook een aantal 'oude' projectjes van AO overgenomen, wegens tijds gebrek van AO zelf. Leuk voor de trainzers onder ons kunnen ze ook weer eens wat nieuws bemachtigen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen