Ziet er goed uit... Ik ben ook druk bezig met portalen aan het maken voor mijn route. Kost erg veel tijd. Ik maar eens mijn route af en dan content maken. Succes met het bouwen..
Dankjewel ! Dat houten spoor komt bij sanderpost weg, je kunt hem op deze site bereiken (lol) enuh dat kan best kloppen, maar Martin heeft alleen de Inner en de Outher versie gemaakt (als ik me t goed herinner)
Alles eromheen, of erop... dus ook dit hoort erbij;
Een ICMm fotoskin, echter wel op een ICM geskind omdat ik de mesh van Rolf angstaanjagend vind met al die losse planes. En natuurlijk dank aan Michael voor t leveren van de foto's waarop deze skin is gebaseerd. "Later meer"
Dit noem ik toch echt een compliment van de reskin meester Bedankt. Nou Jeroen, de icmm is dacht ik wel onder handen door Rolf, in iedergeval, deze heeft nog meer losse planes, dan de originele ICM waar ik de skin op heb gedaan.
Een ICMm fotoskin, echter wel op een ICM geskind omdat ik de mesh van Rolf
Deze mesh is toch echt van stevado, Rolf heeft alleen reskins gemaakt net als is ik. Dat neemt niet weg dat de fotoskin goed gelukt is
De Mesh is en blijft uiteraard van stevado. Echter had Rolf ooit toestemming om de mesh van de ICM aan te passen, omdat een ICMm geen ramen meer heeft die open kunnen, op een paar per bak na. Sander heeft wel gelijk, op die van rolf zitten een aantal onnodige planes, die het skinnen moeilijker maken. Dus moet men maar niet op de ramen letten.
Dit noem ik toch echt een compliment van de reskin meester Bedankt. Nou Jeroen, de icmm is dacht ik wel onder handen door Rolf, in iedergeval, deze heeft nog meer losse planes, dan de originele ICM waar ik de skin op heb gedaan.
En had jij ook een ICM(m) geskind ?
Sander
Nee, ik heb ooit een Syntus plan U geskind van stevado, wat er verder aan gepruts is in het verleden weet ik niet. Wel wist ik dat AM en Steven ooit de enige ICM's voor trainz hebben gemaakt, ik dacht al iets te missen. Ach so...
Poosje stil geweest denk ik... Vooral omdat ik nu bezig ben met mijn examens. Maar wat houd je eigenlijk bij het trainzen weg? Niet veel nee, en daarom het volgende stukje skin werk:
Wel beetje een oude mesh maarja toffe skin er op en klaar. Sander
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen