Ik heb de volgende content omgezet en een gedeelte zou voor morgen op deze site kunnen staan. Het gaat om: Bonnefanten museum Maastricht Acedemisch ziekenhuis Maastricht Dominiale mijnschacht Kerkrade
Kan je je snelwegborden a.u.b. opnieuw uploaden ... De namen kwamen niet overeen met je omschrijving, in de download zaten alleen maar namen als groep_1, groep_2 (2x), etc. Dus daar is iets verkeerd gegaan vrees ik.
Leuk dat je het nu ook onder de knie hebt Costa. Op het eerste gezicht zien je contents er leuk en mooi uit! Ik ben hartstikke benieuwd naar het resultaat.
Nog een aantal dingen die op dit moment op de plank liggen: - Het Acedemisch Ziekenhuis Maastricht - Grensborden NL/BE/DE - Stoplichten Nederland (alle varianten) - Afzettingshekken - Flitspalen voor Nederlandse wegen
Verder heb ik nog wat borden liggen maar die moet ik verkleinen
Als iemand nog opmerkingen of een bepaald gebouw/object in Trainz wil zien, laat het me weten.
Gaaf hoor Costa! Leuk dat je het onder de knie hebt en zo lekker bezig bent. Er is een ding dat ik heel graag in Trainzonline zou willen zien. Dat is namelijk een gebouw van de belastingdienst. Dat is toch iets wat haast niet kan ontbreken in Trainz. haha!
Ik heb ook wat dingetjes van je in gebruik genomen, ziet er erg goed uit! Jammer alleen dat je niet zelf namen op de wegwijzers kan zetten. Misschien een idee, als je dat lukt?
Als klein verjaardagscadeau voor mijzelf en iedereen heb ik de stoplichten geupload. Verder Koos, ik ga ook dat belastingskantoor uploaden, het is af namelijk Het is van Zwolle, maar ze zagen bijna allemaal hetzelfde uit!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen