ik ben momenteel bezig met een spoorweg overgang met lichten en geluid..het is me aardig gelukt tot zo ver en wou andere mensen eens vragen wat ze er van vinden en of er iets veranderd of verbeterd moet worden..
ik hoop veel reacties te krijgen van jullie zodat ik verder kan met de rest van de overwegen.. ik heb een filmpje op youtube gezet zodat je dit kunt zien.
Leuk gedaan wat dat betreft maar twee vragen on the side, I dat compleet jouw ovw? en had je eerder niet een profiel onder ysm1mh? Overigens even een wijziging. Dat is niet compleet jou ovw, ik zie daar namelijk mijn en Micheals textures. wijziging 2, nu wil ik niet gelijk afkraken, want je hebt het absoluut leuk aangepakt, maar ik vraag wel of je de download offline wilt halen, omdat er gebruik is gemaakt van mijn fototexture. dergelijke overleg is hier wel op zijn plaats.
Dan wil ik toch meteen verzoeken de download link weer weg te halen. Door de poster zelf, of door een admin. Want dit zijn niet alleen mijn textures (en die van Sander) maar ook mijn mesh. Nou weet ik dat hij ooit contact gezocht heeft hierover, ergens een hele poos terug alweer. Er zijn daarbij een aantal gmax bestanden van de overwegen naar hem gegaan, voor inbouw van ATLS. Maar er is nooit contact geweest over een release. Dit staat hier dus zonder mijn toestemming.
download link is weg..voor de rest wil ik nog steeds gewoon weten of het goed is zo..en of er verbeteringen moet komen..en het is nog steeds micheal zijn content en in overleg met hem pas ik het aan..ben alleen een tijdje afwezig geweest..
dat zie er realistisch uit. maar hoeveel tijd zit er tussen de sluiting als de trein met 140 km aankomt kachelen. hedendaags is de trein al op de overweg, en de bomen zijn nog niet geheel gesloten. vr.groet, willem
dat zie er realistisch uit. maar hoeveel tijd zit er tussen de sluiting als de trein met 140 km aankomt kachelen. hedendaags is de trein al op de overweg, en de bomen zijn nog niet geheel gesloten. vr.groet, willem
dat ligt een beetje aan waar je de ATLS trigger plaats..als je hem kort na de overweg plaats dan dan opent ie bijna direct..en plaats je de trigger ver voor de overweg dan sluit ie eerder.
Trainz Versie: 2010EE
Ik zou wel willen helpen met het scripten, ik ben komende dagen, weken, maanden vrij dus k ben wel genoeg tijd. En de boom zit inderdaad te ver naar binnen
Ik zou wel willen helpen met het scripten, ik ben komende dagen, weken, maanden vrij dus k ben wel genoeg tijd. En de boom zit inderdaad te ver naar binnen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen