Ik had met Walter contact gehad en ik vond toch dat er volwaardige overkappingen op Amsterdam Centraal moesten komen, vanavond ben ik begonnen en het eerste resultaat tot nu toe is dit:
Dit is de eerste en grootste kap en ook een van de moeilijkste, vooral in het eerste segment zitten nogal wat staal constructies, gelukkig hebben de andere kappen dat minder. Dat was het voor nu weer even.
Groeten Edwin.
Laatst bijgewerkt door Edwin op 13 apr 2012 16:08, in totaal 1 keer bewerkt.
Ik ben vandaag even uitgestapt op Amsterdam Centraal (mijn trein gaat toch om het kwartier) en heb ff een kwartiertje de staal constructies staan bekijken en balkjes tellen, en omdat ik geen maattekeningen heb heb ik gister veel met foto's zitten gokken, en het blijkt allemaal nog best wel dichtbij het echte werk te zitten, wel gezien dat ik ook wat dingen ben vergeten. De andere kappen ook even bekeken, en het is allemaal vrij makkelijk omdat heel veel onderdelen van elk segment hetzelfde zijn, dus het is vooral vel kopieer werk.
Fokke inderdaad, tussen door zit ik ook af en toe in TOE vanuit cabine hoogte te kijken, gewoon omdat dat zo mooi gevoel geeft. Ik ben altijd al onder de indruk van de echte kappen, en het is mooi dat dat gevoel in Trainz ook over komt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen