Hallo ik ga hier mijn content laten. Ik heb nu op een paar basemaps na alleen een plan E gemaakt: Ik ben nu net klaar met een basis plan E die ik later gebruik om de andere versies ook te maken: Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Na wat problemen met attatchemend points en standaard ontsporen opgelost te hebben. Heb ik ze voor het eerst echt kunnen laten rijden: Ik heb voor de test eventjes plan D draaistellen gebruikt de UTC plan E draaistellen pasten niet...
De textures zijn in een erg lage resolutie, probeer eens iets te maken met een hogere resolutie. Daarnaast is de mapping op het model ook niet perfect, het zit erg scheef en de lijnen zijn vertekend. Ik denk dat dit komt door het na de texture erop maken van de boolean, dus doe nog eens even opnieuw de texture erop, en kijk of het resultaat beter is. Succes!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen