ik ben momenteel de bovenleidingen aan het maken die aan de nieuwe hanze route liggen van zwolle naar lelystad..
wil jullie even laten zien wat tot nu toe het ontwerp is..moet nog veel worden gedaan.. heb nog nooit bovenleidingen gemaakt met de palen..is wel een leuke uitdaging..
Iedereen moet zelf weten wat hij maakt hoor.. maar mss is het een idee om even te wachten omdat er volgens mij Michael ook mee bezig is geweest .. of is . En ik heb ze ook al gemaakt.
Iedereen moet zelf weten wat hij maakt hoor.. maar mss is het een idee om even te wachten omdat er volgens mij Michael ook mee bezig is geweest .. of is . En ik heb ze ook al gemaakt.
Wil je ze zelf gewoon maken , zeker doen !
Heel veel su6 ... maak er iets moois van.
Gr.Gert
ik wist niet dat iemand er al mee bezig is of was.. ben momenteel bezig met de hanzeroute zwolle lelystad en ik miste de bovenleiding..dus dacht ga die zelf proberen te maken aangezien ik hem nergens kan vinden/downloaden... maar als er een release van de bovenleiding komt dan wacht ik wel even.. het is wel leuk om te doen..absoluut..
Volgens mij heeft Thomas al een keer in de chat gezegd dat ik er mee bezig ben, en heb ik dat ook al een keer gezegd.
Maar goed, het is natuurlijk aan jezelf, als je het leuk vind om hieraan te werken, dan moet je dat natuurlijk gewoon doen
is natuurlijk zonde van de tijd als iemand er al mee bezig is..kan ik beter iets maken wat nog niet gemaakt is waar een ander dan ook wat aan heeft.. dus ik wacht en zet de content in de wacht..maar maak hem wel af..kan ik mooi wat van leren..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen