Onlangs heb ik mij gestort op Trainz, na de 2004 de 2006 heb ik nu ook de 2012 versie aangeschaft. Omdat deze laatste nogal traag is (dat ligt aan mijn p.c.) leef ik me vooral uit op TRS2006. In mijn zoektocht naar Nederlandse content, trof ik deze site aan. Helemaal goed! Toen ik echter gisteren van deze site de route Zuid Nederland downloadde, zag ik tot mijn verbazing dat deze vol content stond die ikzelf de afgelopen jaren op Google Warehouse (Earth) heb gezet. Hartstikke leuk natuurlijk dat je iemand anders blij kan maken met iets wat je zelf hebt gemaakt, maar nergens trof ik een verwijzing of bedankje aan. En dat is dan weer best jammer,....
Ere wie ere toekomt dacht ik,.....
Groet, Sorrie.
Laatst bijgewerkt door Jeroen op 28 okt 2012 13:23, in totaal 1 keer bewerkt.
www verwijderd daar is plaats voor in het profiel knop
Laat ik bij het begin beginnen; Welkom op TrainzOnline!
Wat jammer dat je geen bedankjes aantreft, gaat het om dingen die alleen in de route zelf staan of ook hier in de download sectie? Ik denk niet dat het een bewuste actie is geweest van mensen. Ik weet ook dat sommige modellen nog aardig verbouwd zijn om normaal te kunnen functioneren in Trainz. Desalniettemin heb je dus al iets bijgedragen aan de hobby nog voor je er zelf mee bezig was ... dat kunnen er denk ik maar weinig zeggen!
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Hey Sorrie,
Mocht er content van jou zijn dat onder mijn naam geüpload is op deze site en ik had je niet bedankt, dan hierbij mijn excuses. Geef eventueel even via de mail aan welke gebouwen het zijn, dan kan ik alsnog de config aanpassen met jouw naam erin.
Hopelijk ben je nog steeds enthousiast aan het bouwen, want zoals je wel merkt op de site, gebouwen zijn altijd welkom!
Ik heb zelf inderdaad een aantal voorwerpen omgezet vanuit google naar Trainz, ook voorwerpen van jou dus. Het betreft hier enkele modellen en ik vind het natuurlijk jammer dat ik hierbij niet had gedacht aan het vermelden van de auteur. Ik zal er natuurlijk de volgende keer op letten om dit natuurlijk te doen, want ik vind ook dat wanneer je iets van een ander gebruikt er de naam bij moet worden genoemd! De vorige keer was het me ontschoten, het zal niet meer gebeuren
Dus hierbij alvast mijn excuses, en hopelijk natuurlijk ook van de andere heren/dames die je content hebben mogen gebruiken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen