Trainz Versie: 2010EE
Hey,
Na verschillende mislukte pogingen in Gmax ben ik de laatste tijd in Sketchup bezig geweest met het nabouwen van het slaaprijtuig AB30. Ik vindt het zelf het mooiste slaaprijtuig wat er rondrijdt (EETC, ÖBB, ex-NMBS en natuurlijk ex-NS), en hoop dat ik hem over een tijd in Trainz kan aankoppelen. Helaas is het door Sketchup natuurlijk wel een zwaargewicht. Nu de buitenkant enigszins gevormd is wil ik dit graag aan jullie laten zien:
De komende tijd wil ik gaan werken aan de apparatenkasten onder het rijtuig, het interieur en wellicht de textures... Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!
WLAB30 is inderdaad een indrukwekkend rijtuig!! De vorm zit er al goed in jes-R!! En de mensen die EETC,Euronight,Bergland Express en dergelijke Nacht/Vakantietreinen interessant vinden,weten dat dit rijtuig onmisbaar is.
2.3 Vragen wanneer een bepaald project of object af zal zijn wordt niet geaccepteerd. Het kost veel tijd en moeite om iets te maken en het is en blijft een hobby. U zult zich er bij neer moeten leggen dat het nog wel eens een tijd kan gaan duren voordat iets af is of beschikbaar komt om te downloaden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen