Vandaag wat aan de al oude Buffel gedaan, ze staan nog steeds te wachten op transport naar het oostblok geloof ik
Zag dat er wat reskins van waren, die hadden allemaal een te donkere onderkant. De trein wordt met 1 kleur geel geschilderd, echter door de speciale knikvorm lijkt de onderzijde donkerder. De trainz engine doet dit zelf, dat hoeft niet in skin
-Geschikt gemaakt voor TRS2019 -Dakrand donkerder rondom midden lichter -Skin set uitgebreid, NS, ov9292, Syntus, Zwolle-Kampen, NoordNederland, Veolia -Koersrol script geschikt gemaakt voor het Change destination drivercommand -Diesel verbruik flink terug geschroefd
De Buffel heeft een cabine die eigenlijk veel lijkt op de Virm, maar dan voor diesel uiteraard. Eens geprobeerd of een reskin van Willem zijn virmcab werkt die hier bij de downloads staat, andere communicatie unit, snelheids paneel en compu screen rechts hoop dat ik dat zo mag gebruiken
Ziet er goed uit! Dat schermpje rechts is eigenlijk juist van de VIRM. De DM90 heeft een ouderwets zwart-geel scherm met drukknoppen eronder (geen touchscreen dus):
Volgens mij is/was Willem ook bezig met een cabine van de DM’90, die vond ik er erg goed uitzien. Misschien dat hierin een samenwerking mogelijk is? Is natuurlijk ook zonde om een cabine twee keer te maken. Voor mijn gevoel zit de cab nog wat te hoog, maar dat kan ik mis hebben.
Remco en GM, Klopt Ben nog steeds met van alles bezig. Maar als je er iets aan wil doen, gewoon doen. In het echt heb je ook updates van cabines. Heb je ook niet het gevoel dat je steeds in de zelfde trein zit. Als je het wil GM mag je ook het Gmax bestand gebruiken. Remco, je heb gelijk, deze cabine staat te hoog. Zelf heb ik deze voor de buffel verlaagd.
Vandaag al de chromen buizen gefixt, waren allemaal groenig, uit zuinigheid had ik geen metal.tga gebruikt. was in 2005 geen probleem nu wel.
Dan scrollend door foto's zag ik dat er ook een versie was speciaal voor Apeldoorn-Zutphen heb die skins ook gemaakt een ritje heen en weer koste me 50 liter Diesel, hoop dat dat realisties is.
Nog iets ondekt in me eigen treintje, had lichtjes gemaakt als hij op station deuren open had, maar het werkte maar niet in NW6, wat blijkt nu ik had het gescript voor passenger stations dus op load en unload, in NW6 zitten geen "industry" stations zal kijken of ik het script nog kan aanpassen.
Zou helpen Willem als ik jouw cab kan afmaken, geen tijd om voor ieder treintje dat ik wil updaten, weer een nieuwe cab te gaan maken vanaf 0
Nog veel aan script gewerkt, maar nu richting downloads gestuurd
Features: -LLCR LOD en nachtmode -2 speed geanimeerde wipers, automatisch en weersafhankelijk
-Diesel tankend en verbruikend, afhankelijk van: gewicht, snelheid, gradient, weertype (verlaagd tot ong. 1:1) -Producten: LocDiesel(max 2000 l.), Passengers en Fiets (max 2)
-Werkende Cabine, een reskin/verbouw van Verbo622(Willems) virmcab
-7 skins: NS, 9292, NoordNed, Veolia, Zwolle-Kampen, Apeldoorn-Zutphen, Grensland Express instelbaar in surveyor en driver (view details), sessie onthoud welke skin je koos.
-Koersrol, zowel handmatig in surveyor als via "change destination sign (mp)" drivercommand Ook optie om [Buitendienst] op de koersrol te zetten. Let op ! Haalt laatste 3 characters af van trackmark/station-naam. vb: "Kampen 1.1" geeft [ Kampen ] op de koersrol.
-Oranje (remtest)lampjes aan de zijkant bij openstaande deuren werkt ook met "passenger door control" driver command -Random gegenereerd treinstel nummer, tussen 3401 3453 ook handmatig in te stellen (bijv.____ = niets)
bedankjes: FokkeB, AO en Twenteland voor foto's, Stevado voor tekening (in 2005) en Willem voor de cabine.
Buffel ze !
tip: mocht je die commodities popup (producten) niet willen zien elke keer ga in Driver naar: Display menu>>Commodity Overlays, dan optie: always hidden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen