Is er al iemand begonnen aan Rotterdam CS? (dan stop ik weer ) nodig voor Nederlandwest en Miniworld. vandaag een volume study gedaan in beide routes. Is gewoon wat boxjes met transparent textuur Olaf zei me al dat objecten voor miniworld anders zijn in schaal, maar zo te zien past het
Vandaag heeft de staalboer eerst V kolommen geplaatst, toen liggers, toen spanten. Puienboer heeft speciaal glas laten maken, en dat geeft wel aparte effecten. zit nu op de 4500 poly
BTW ik zag een filmpje van Barrie op youtube en daar rijdt ie door CS heen, dus….is het al gemaakt maar door wie?
Trainz Versie: TANE
Hallo
Dak glimt mooi. Net gepoetst zeker.
De hoeveelheid poly is inderdaad iets minder belangrijk maar een LOD bij dat soort aantallen poly is een must. Zeker in zo'n overvolle route als het miniworld project.
Wat aan entrée gedaan, de verdwenen letters en een 200 poly klokje als xref. Heb het zo gemaakt dat ik dat kan animeren en als de clockrule nog steeds werkt mss een werkend klokje
Trainz Versie: 2009
GM Ik heb Rotterdam Centraal vanaf google gedownload en daarna passend gemaakt voor mijn route Nederland. Ik wil het wel maar je opsturen als je dat wil.
Sam dankje heb die google ook gevonden en wat delen gebruikt maar, 1 de mesh klopt op heel veel punten niet, 2 alle texturen zijn verkeerde maten (en/of te groot), 3 teveel polies dacht zon 26000 te zien 4 voor miniworld is een aparte versie nodig omdat de sporen anders zijn in de breedte, Olaf houdt zich strikt aan het baanplan daar
Als het model voor miniworld klaar is kan ik de echte wellicht ook maken
Trainz Versie: 2009
Ja GM teveel polies dacht zon 26000 te zien, dat klopt wel, want als je Rotterdam in komt rijden zie je pas laat het station opdoemen. Tevens heb ik de perrons van het origineel verwijderd, omdat anders het te smal werd om de rails te kunnen plaatsen. Veel succes met het Olaf project en misschien later voor trainz. groeten Sam
Bezig met een gescripte TBP voor Rotterdam Centraal TBP(TreinBeeldscherm Perron) heeft de bekende CTA vervangen. lastig om het helder te krijgen en ze moeten ook nog eens gekantelt
Scriptje werkt ! Werkend klokje, je kunt 2 bestemmingen invoeren en 2 via's , perron nummer en letter Heb eindbestemming boven gezet en via eronder Dan draait het een dag dienstregeling met rechts boven, of Sprinter, of Intercity of Thalys (of buitendienst in surveyor)
En zo de interface in surveyor:
Laatst bijgewerkt door gm99999 op 15 nov 2019 22:53, in totaal 1 keer bewerkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen