Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
Hallo allemaal, Jeroen had prachtige fotooz genomen van een oud 2de klasse Benelux-rijtuig en daarom kon ik het niet laten om deze op de NS Plan W te zetten .. ik weet dat er (helaas) diverse dingen niet kloppen en ben daarom ook opzoek naar een passender mesh/model (komt vast goed ..) tot die tijd in HD dit model. Zoals gewoonlijk moetn er nog wat dingen worden aangepast/toegevoegd en dan kan ie de baan op wat mij betreft ..
Mijn oude plan W mesh soms? De mesh van de bak klopt wel redelijk en zou te skinnen moeten zijn. Draaistellen zijn wel lelijk, maar in het echt hadden deze grote overeenkomsten met plan V loopdraaistellen. Mits de points hetzelfde zitten zou je die van GM’s plan V er dan misschien onder kunnen zetten.
Ik zou al mijn rijtuigen wel opnieuw willen maken, maar de tijd ontbreekt me daar helaas voor.
Wel een erg mooie rijtuigen, alhoewel ik niet zo'n rijtuigen man ben, vind ik dit wel mooi. Zal wel een stukje nostalgie zijn Echtwaar Jeroen ben je zo oud
Persoonlijk ben ik voor de nog véél oudere rijtuigen (zal wel de leeftijd zijn... ) o.a. bolkoppen, coupé rijtuigen, bv die C12c, enz.. Maarrrrrrrrrrr..... Knap hoor !! Top ! Geel en blauw heeft toch wel wat ! Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen