Trainz Versie: TANE
Ik probeer dus het 1 en ander over te zetten van Railworks naar Trainz en dat lukt dus. Bepaalde objecten ga ik niet overzetten want die zijn al gemaakt door bv GM , zoals dit stationsbankje.
Deze is alleen overgezet om te testen of het werkte.
Hallo
Goed te zien dat het gelukt is. 1 verzoekje heb ik nog wel. In de seinen set ontbreekt nu nog een P digit portaal sein. Van de gewone portaal sein is er wel een P variant. Ik zag net de P digit portaal sein in een cab video bij de sporen van utrecht.
Hoi Olaf , ten eerste bedankt en ten tweede , nee... die is nooit gemaakt en ik heb de meshes ook niet meer ervan.( HD Crash ) Misschien iemand anders nog bv Sander .. zo niet dan helaas pindakaas , misschien dan zelf even een losse P bord maken en die erbij zetten.
Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
Gert .. vriend .. maatje .. amigo .. ghehe Ja ik heb wat van je nodig .. lol .. Zou jij; uit de reeks seinen, het sein vrijgave rangeren willen/kunnen maken? Dit is in principe een wit licht wat meestal op 'n dwergsein zit(kan ook voorkomen op portaal(ERTMS) of Hoofdsein); en bij vrijgave wit licht uitstraalt. Na be-eindiging vrijgave rangeren is het weer een gewoon dwergsein :p Activatie kan na toestemming TRDL dmv. sleutelkastje of de TRDL zet het sein op vrijgave. Vrijgave geld alleen voor een bepaald gebied (tussen de seinen - tegenseinen). Mijn voorkeur gaat in de eerste instantie uit voor de dwergsein versie Uiteraard wil ik de textures wel voor m'n rekening nemen ..
Helaas kan ik op dit moment niets meer met de seinen doen.Ik ben alle meshes kwijt van de seinenset door een HD chrash een tijd geleden. Ik snap wat je bedoelt met de dwergsein en de andere seinen ken ik ook , maar dan zou ik de seinen opnieuw moeten maken en laten scripten.
Je krijgt dan gewoon weg verschil in seinen met het bestaande seinenset.
De 2 kastjes zijn wel te doen .. daar heb ik zelf ook wel HR foto's voor.
( Misschien dat er een complete update komt voor de seinen maar dat is nog te niet zeker )
Ai .. tja ik weet wat 't is om een HD crash te hebben .. zo ben ik 160GB aan oa. trainz content/photoshop files etc. kwijt geraakt ..
.. Ik moest als eerste aan jou denken omdat wij toen bezig waren geweest moa. portaalseinen en nog een aantal seinen .. Ik ga mijn vraag doorspelen op gezocht of gevraagd
AO hopelijk ga je mij ook nog eens vriend/maatje/amigo noemen . Zou een goed teken zijn.
Topicnaam stemt mij al vrolijk. Maar met name wat je maakt, en wat er waarschijnlijk in de toekomst nog allemaal gaat komen wordt ik alleen maar nog vrolijker. Lekker bezig!
@Ewout Heej maatje/gappie etc .. ik heb al 'n paar keer eerder aangegeven dat ik maar al te graag met (in principe) iedereen wil samenwerken. Daar heeft iedereen profijt/plezier van
In Leeuwarden zijn de perronkappen al een aantal jaren zonder kap. Ja, je leest het goed, perronkappen zonder kap. Die zijn voor lange tijd in onderhoud:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen