Zo heel veel doe ik niet meer Trainz en Gmax, maar als ik wat doe dan ben ik met de lijn Haaksbergen naar Boekelo, met alle gebouwen en rollend materiaal bezig.
Nu was AO op zoek naar een SIM (SwitchInspection&Measurement) wagentje -> opvolger Videoschouw, hier is de verre voorloper ervan. Er zit ook een oude lorrie bij met erop een verwijzing naar Trainz.
Al de contents voor deze route zijn te downloaden vanaf mijn site.
Ik zag het staan, leuk! Echter doen sommige download links het niet, misschien even checken.
Van het geen dat werkt heb ik wel even in trainz gekeken hoe het stond met MBS locs erbij, zoals je weet heb ik daar al veel materiaal van.
Rechts jouw loc loods met vele details, links die ik ooit al eens had gemaakt, minder detail. Wat me op valt is dat die van jou langer is en met name lager, wat maakt dat de deuropening binnen PVR (profiel van vrije ruimte) is. De kikker is al vrij hoog, maar de ELNA gaat hier niet onder passen De lengte is ook denk ik iets om na te kijken, het is een vrij kleine loods waar maar een paar locomotieven in passen. Bij het berghok zou ik daar ook kijken naar de pallets die je hebt geplaatst en het hok zelf, staat vrij dicht op het spoor.
De draaischijf (het is geen tafel), werkt goed! In mijn beleving was de diameter wel iets groter maar ik kan het mis hebben hoor. Wat ik wel mis is het frame van de draaischijf, want nu zweeft dat ding een beetje. De dig-holes heb ik er zelf onder gezet.
De watertoren, goed formaat! Ooit was die al in trainz maar vrij klein. Wel zweeft je dak, in het voorgaande plaatje zie je dat ook een beetje.
DEUVM Deste meer motivatie om weer door te gaan aan de Kikker na wat andere klussen.
Haha ja die britten ook! De link naar het stationsgebouw werkt nog niet zag ik.
Voor de locloods, kan je ook kijken naar het omgrenzingsprofiel en hoef je niet te wachten op de Elna. Die loc zit uiteraard wel bij mij in de pijplijn, materiaal ligt klaar.
Hallo allemaal, Zo heel veel doe ik niet meer Trainz en Gmax, maar als ik wat doe dan ben ik met de lijn Haaksbergen naar Boekelo, met alle gebouwen en rollend materiaal bezig. Nu was AO op zoek naar een SIM (SwitchInspection&Measurement) wagentje -> opvolger Videoschouw, hier is de verre voorloper ervan.
Heee Steven ! Wat een leuk ding zeg... !! Moest opeens terugdenken aan het "speelgoed" van de kleine 'Kootje' Keijzer.. dat zoontje van Albert Jr.
Trouwens hardstikke leuk dat jij er dus ook nog (af en toe) bent ! Grtz, Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen