Maar als je een lijst hebt met kuids dan kunnen we je helpen.
Olaf
Bedankt Olaf, dat is mijn eigen set, maar die staat nog niet in 2019. Zo mis ik duidelijk heel veel items, maar dat was niet mijn vraag. Route is zo overgezet uit 2010, wie herkent het?
Dat zou erg leuk zijn. TANE en TRS 2019 hebben ultieme mogelijkheden om content aan te passen en zeg nou zelf het wordt weer tijd voor een goede Nederlandse route.
Met de plaatjes van tombroek in de gallery van Trainz.nl ben ik enthousiast geworden van Trainz. Ja dat is al heel lang geleden... jaar of 15. Heb alleen toen nooit de route gedownload gek genoeg. Ik zou t gaaf vinden nu wel op Tombroek te kunnen spelen.
Ik heb bijna alle gebruikte content uit TRS2010 over kunnen zetten in 2019. Zoals de screens zijn, zo is het 1 op 1 overgezet. Helaas, er zijn een aantal dingen kapot, zoals de aanwijsborden voor overwegen (met een klein scriptje) maar ik denk dat deze binnen de community wel opgelost kunnen worden.
Veel bomen en struiken zien er niet meer uit, dus dat zal aangepast moeten worden. Ook moet ik een sessie overzetten uit 2010, omdat een aantal stukken content niet in de route maar in de sessie gebouwd zijn... leuk dat je daar jaren later achter komt...
De basis van de route is gemaakt in TRS2004, en ik denk uit het jaar 2005... Toen ik even ronddwaalde over de route kwamen nog herinneringen boven van toen ik bepaalde stukken maakte, bizar. Ik wordt zeker een jaartje ouder....
Daar kwam ik een jaartje terug ook achter inderdaad. Maarja, je zet het ook niet zo over naar de route-editor. Dus tot op de dag van vandaag ben ik nog steeds routes aan het bewerken in sessie-editor... Op nieuwe projectjes na dan.
Je moet ergens de layers kunnen bewerken in de tabjes rechts in Trainz. Volgens mij kan je route layer en sessie layer mergen, dus als je de treinen delete heb je dan weer een route layer met alle objecten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen