Klopt , hopelijk kan ik binnenkort met Martin even De Vork op .. zoals ik dat ook deed met hem op Groningen CS. Hij heeft ook mooie cabineritten trouwens.
Bedankt allen voor de complimenten en de uitleg. Maar ik heb een filmpje waar duidelijk de bovenleiding te zien is, maar niet eindigt waar ze naar binnen of uit rijden. Als iemand mij kan vertellen hoe ik dat filmpje vanaf mijn mobiel naar trainzonline kan uploaden, zien jullie dat ook.
Ben wel benieuwd:) Voor zo ver ik weet heeft alleen het NS gedeelte bovenleiding. Sterker nog, de bovenleiding van het Arriva deel houdt al op net na het hoofdstation. Spoor 1 en 2 van Europapark zijn nu ook alleen per dieseltrein te bereiken.
Dat is geen bovenleiding Dat zijn kabels getrokken over portalen en daaraan hangt de verlichting. Zie je goed op de foto van Tnoz van gisteren. Bovenleiding hangt veel lager dan deze draden.
Trainz Versie: 2009
Bedankt Remco voor de uitleg, wat kan een mens zich toch vergissen hé, lijkt net bvl vanuit de trein. Gelukkig dat is ook weer opgelost. Psycopax, bedankt voor de mail, we wachten maar af totdat jij ben geweest op de Vork.
Trainz Versie: 2009
Voorlopig dit maar neer gezet op de Vork.
De Put? Volgens GM word het een open put? Technisch Centrum? Toekomstige wasinstallatie voor de diesels? Dat is waarschijnlijk dat hoge gebouw wat er al staat, als je de rails goed volgt zie je de rails in dit hoge gebouw verdwijnen en er weer uitkomen. Maar misschien heb ik het weer helemaal mis en moet ik toch maar ff naar pearl? wasinstallatie voor de electrische? Tankplaat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen