Trainz Versie: 2009
Alweer lekker bezig geweest, nu op weg naar Helmond.
Station Deurne waar de SGMm stoptrein 9629 (jammer dat er nog geen nieuwere versie van dit type bestaat, terwijl het de V plan gaat over nemen. Wie weet iets voor de toekomst?) staat te wachten om als de IC 1934 vertrekt naar Herlmond, z'n weg ter vervolgen ook naar Helmond maar dan Helmond Brouwhuis. Onderweg naar Helmond Station Helmond Brouwhuis voorbij richting station Helmond. Aan gekomen op station Helmond spoor 1
en de stoptrein 9634 is ook gearriveerd te Helmond en vertrekt naar Helmond 't Hout eind van deze week
Bedankt michael en dan eens wat anders het begin van station Eindhoven aankomst vanuit Helmond met links overgang richting Weert begonnen woensdag begin aankomst sporen Eindhoven middengedeelte sporen vanuit Helmond richting spoor 5 en 6 en dan station Eindhoven sporen 5 en 6 de 2de dag alle aankomst of vertrek sporen station Eindhoven dus nog zonder rangeer de 3de dag station Eindhoven inclusief dakkie. nu kunnen de treinen alle kanten op inclusief een enkel rangeer spoor, de rest volgt nog Dit is wel heel leuk werk om te doen Groetjes Sam
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Hey Vincent,
De kant van de bussen??? Ik zou niet weten hoe station Eindhoven er verder uitziet. Ik woon zelf in zo'n beetje het uiterste noordoosten van het land dus kom niet zo 1, 2, 3 in Eindhoven. Ik kom er alleen langs als ik naar mijn vriendin ga. Maargoed, het ligt aan de bouwer van de route of hij het wil hebben. Maar zoals ik al eerder zei, het sporenplan ziet er goed uit.
Edwin schreef:
Je hebt nu behoorlijk wat kilometers nagemaakt, wat is nou de laadtijd van je route?
Ziet er verder erg netjes uit!
Groeten Edwin.
Hallo allemaal De laadtijd is ongeveer 1 minuut 40 seconden inclusief 11 rijdende treinen, want hoe meer treinen hoe langer de laadtijd.
strak Sammy ziet er srak uit. nu moet ik inderdaat opschieten, je zit al in brabantia. succes willem
Voor je het weet zit ik bij je, je weet wel :miep miep road runner.
Ik weet niet of je het nodig hebt, maar ik kan desnoods wel station Eindhoven voor jou omzetten vanuit Google. zegt Michel 219 Nou heel graag Michel dat zou het moment suprême zijn van Eindhoven inclusief de noordzijde . trouwens ( vrijblijvende vraag? )zijn alle modellen te downloaden die je bij Eindhoven ziet oa Kennedy Business Center,KPN Eindhoven,PIAZZA Center,Parking Mathildalaan - Mediamarkt. Stroomhuis,Philips Stadion,Rabobank Nederland,Effenaar.Het Zuidelijk Toneel, Ik heb het ook zelf geprobeerd maar mij lukt dat niet maar gelukkig jullie wel dus ik hou me zeer aanbevolen voor deze leuke hebbe dingetjes Met deze aanmoedigingen gaan we weer verder. Hier 3 foto's van Helmond Brandevoort
Station Einhoven richting Helmond is nu qua sporen klaar het midden midden gedeelte het midden eind gedeelte en het eindgedeelte
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Hey Sam,
Dat is een leuk sporenplan die je gemaakt hebt van Eindhoven. Ik zal dit weekend eens kijken welke gebouwen er online staan. Ik stuur je daar wel een pm over.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen