Trainz Versie: 2009
Vandaag gereden met de GTW Arriva Achterhoek, dit na aanleiding van de vele fouten die ik had gekregen sinds vorige week. Alle Arriva treinen verwijderd en opnieuw gedownload. Nu alles weer oké. De rit ging van Winterswijk naar Arnhem Centraal.
Gisteren een mooie rit gemaakt van Amersfoort Vathorst via Baarn zie foto richting Hoofddorp en weer terug. Links de stoptrein op spoor 4 te wachten om daarna te vertrekken naar Utrecht Centraal via Soest. En op de achtergrond komt de sprinter vanuit Hilversum aan op spoor 3.
De route Leiden via Haarlem richting Amsterdam Sloterdijk is nu ook af, het ruwe werk. Ga nu Amsterdam Sloterdijk helemaal maken en daarna richting Zaandam.
Nog een paar sfeer plaatjes van station Haarlem, nog steeds W.I.U
groeten Sam
Hallo Sam, Ik had een vraagje naar aanleiding van deze screens. Ik vroeg mij af hoe jij het station van Haarlem kloppend hebt gekregen met de realiteit. Ik heb zelf ook het station van Haarlem van Stevado maar deze klopt bij mij niet met de basemaps.
Ik heb een mailtje gestuurd naar Stevado en hem vriendelijk gevraagd met uitleg van de situatie om enkele aanpassingen te willen maken van station Haarlem. Dat heeft hij gedaan en ik heb hem daarvoor hartelijk bedankt en de rest moest ik zelf een beetje aanpassen. Het ging vooral om de rondingen, hij was te recht. Misschien is het nieuwe Haarlem station nu te downloaden op de site van Stevado?
olaf99 schreef:
Nog lekker aan het bouwen. Ga zo door.
W.I.U. We gaan zeker door, vandaag weer een stukje af van Amsterdam Sloterdijk, de sporen 9 en 10 liggen nu klaar om binnenkort op de goede hoogte te worden opgetakeld en ondersteund te worden.
Vandaag ook nog de tijd genomen om weer een mooie route te rijden, vandaag was dat vanaf station Hardenberg naar station Marienberg daarna naar Vroomshoop Daarlerveen Vriezenveen naar eindbestemming Almelo spoor 3.
Mooi hoor Sam ! ik zie dat in 1 van mijn oude overwegjes de verkeerde textuur zit, (Plaatje Vriezeveen) kopier de stoep en weg textuur van de standard weg (k-type) en het is gefixed
gm99999 schreef:
Mooi hoor Sam ! ik zie dat in 1 van mijn oude overwegjes de verkeerde textuur zit, (Plaatje Vriezeveen) kopier de stoep en weg textuur van de standard weg (k-type) en het is gefixed
Ik begrijp niet gm9999 wat je hiermee bedoeld, ben niet achterlijk maar soms een beetje dom? Ik heb geprobeerd om de kuid van weg en stoep te kopieren naar de overweg, maar er gebeurd niets. Help?
Je gebruikt <kuid:99999:23521> NW 8S2 K Overweg1 en <kuid:99999:37002> NW 8S2 K Spline als weg
Zoals je ziet is de textuur anders (dan dat ik het ooit heb gereleasd in 2004) open de weg en de overweg in Content Manager en kopieer klink.tga en stoep.tga van het weg mapje naar de overweg doe dan submit, dan wordt het een mooie eenheid.
iemand heeft ooit eens gereskinned zie ik en dat is mislukt
om mijn steno van 2004 uit te leggen NW 8S2 K = Nederlandse Wegset 8meter breed Stoep 2-zijdig Klinker weg textuur
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen