Op station Hoorn staan wel de simpelere, ik dacht BK portalen. Tussen spoor K en U (nu 56/57) staat de pilaar van het portaal, niet tussen de loods en spoor K
Naar Zandvoort is zeker mooi stukje, laatst met de SLT gereden Is het nou allemaal 1 route of losse delen Sam? en wat is er van te downloaden?, ben het spoor bijster
Trainz Versie: 2009
Nee het is een route en te downloaden onder de naam Nederland exclusief Noord Holland.
Heb vorige maand ook trainz 2019 aangeschaft en de route er op gezet t/m Noord Holland, in de veronderstelling dat ik de rest van de route restje Friesland en Groningen er wel op zou kunnen zetten. Koste wel wat moeite, maar dat geduld moet je op kunnen brengen. Nu na diverse pogingen stop ik er maar mee, want het duurt erg lang voordat de route zichtbaar is, zeker een 20 minuten, terwijl ik op trainz 2009 binnen 5 minuten kan beginnen. Als ik dan eindelijk wat zie bv links boven de mappen zichtbaar worden na 15 minuten zit ik in een dikke mistige wit grijze route die na 15 minuten eindelijk een pastel kleurtje krijgt. Wat een flauwe bedoeling is dat, alleen als je heel laag komt zie je pas een lekker fris groen kleurtje Langzaam daal ik af naar de grond textures en daar aangekomen na 5 minuten probeer ik iets neer te zetten of te veranderen, nou dat lukt als ik engelen geduld heb, als je bv een bankje naast een ander bankje wil zetten kost dat zoveel tijd. daarom zie ik het niet meer zitten om door te gaan met tranz 2019, en dat ik de route afmaak in het fijne trainz 2009.
Nog steeds in Trainz 2009 verder gegaan met de route. Sporenplan Leeuwarden-Stavoren en Leeuwarden-Harlingen Haven zijn nu ook af. Hierbij het eindpunt Stavoren. W,I,U.
Leeuwarden station met 2 stoptreinen, op perron 1 staat de stoptrein richting Stavoren en op perron 2 de stoptrein naar Harlingen Haven.
Alleen aan de oostkant richting Groningen wordt het perron verlengd tot na de overweg. Verder niet veel plannen voor Leeuwarden voor zo ver ik weet. Alleen de perronkappen zijn al een aantal jaar in restauratie.
Groningen is inderdaad een stuk groter project, maar ik denk dat het lastig wordt voor Sam om dat na te maken aangezien het nog wel even duurt voordat de nieuwe situatie klaar is. Zijn nog geen echte beelden van etc. Maar dat is aan Sam natuurlijk
Remco schreef:
Groningen is inderdaad een stuk groter project, maar ik denk dat het lastig wordt voor Sam om dat na te maken aangezien het nog wel even duurt voordat de nieuwe situatie klaar is. Zijn nog geen echte beelden van etc. Maar dat is aan Sam natuurlijk
Groet, Remco
Bedankt Remco voor de informatie. Wat jij zegt over Groningen is de reden dat ik vorig jaar niet verder ben gegaan. Ik had gelezen via prorail info dat Groningen op de schop ging en dat het rangeer gedeelte werd verplaatst. Dus ik maak Groningen af zonder rangeer gedeelte en als het in 2023 zover is dat alles klaar is met het echte Groningen station probeer ik dat dan na te maken.
Groningen Europark kan ik nu al veranderen, want dat is al klaar en verbreed naar 4 sporen.
Maar nu eerst maak ik de aansluiting naar Groningen vanuit Leeuwarden. Als iemand nog wat leuks heeft dat op de route is te gebruiken hou ik me aanbevolen
Als iemand nog wat leuks heeft dat op de route is te gebruiken hou ik me aanbevolen
Voor Harlingen zijn in ieder geval wel wat mooie objecten gemaakt door Willem en enkele objecten omgezet door Walter. Zoals de keermuur en enkele gebouwen. Voor de route naar Groningen is onder andere de oude suikerfabriek van Groningen hier te downloaden: http://link.trainzonline.nl/dl/786
Nieuwe objecten uit deze regio zijn natuurlijk meer dan welkom! Ik geloof dat er al meerdere druk mee zijn
Groningen opstelspoor gemaakt, zo goed mogelijk als het kon, maar een ding begrijp ik niet en dat is waarom de diesel sporen bovenleiding hebben. Terwijl sporenplan alles blauw aangeeft? Het is maar gemaakt vanaf de buffers tot het midden? Ik heb het nog niet gemaakt.
Netjes gedaan Sam, ik vermoedt dat het voorbereid is voor alles elektrisch in de toekomst ze moesten de funderingen voor de palen al aanleggen (heien) de portalen staan maar denk niet functioneel nu Arriva (of een andere vervoerder) zal moeten switchen naar elektrisch in de toekomst
De inspectie put daar is een open uitvoering, als andere GM foto's voor ons heeft zal ik dat maken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen