Stuk Akkrum-Heerenveen is zo mooi Fries landschap. Aanbevolen om na te bouwen!
Helemaal mee eens! Prachtig langs het water en over de mooie oude spoorbrug. Iets voor later misschien. Ik ga me eerst focussen op Leeuwarden - Groningen
Heerenveen is ca 6 km spoor vanaf de Jachthaven in het Noorden tot het laatste industrieterrein in het zuiden. Heerenveen begint vanuit het noorden bij de jachthaven en een cementfabriek
Station Heerenveen
Thialf met op de achtergrond Herrenveen IJsstadion op naar Wolvega Walter
De route Leeuwarden-Meppel is 99% klaar. De eerste testrit gemaakt en nu nog een waslijstje details te verbeteren. Hobbelig stukje spoor,heg op de rails...de standaard fouten die bij een testrit pas zichtbaar worden. Hier weer wat plaatjes. Station Wolvega, met veel content van MO zeer realistisch te bouwen. Zelfs de plattegrond is van Wolvega. Wolvega in gezien vanuit het zuiden. Onderweg naar Heerenveen door het fraaie Friese landschap. De brug bij Leeuwarden. Hier begint de stad. Leeuwarden gezien vanaf de Bonifatiuskerk. Op de achtergrond het Station. Station Leeuwarden vanaf de zuidzijde bekeken.
De stoptrein richting Groningen staat klaar voor vertrek. Voorlopig is Groningen alleen nog te bereiken door over Meppel om te rijden De intercity naar Den Haag staat naast de stoptrein naar Harlingen of Stavoren.
Leuk om Leeuwarden ook eens te zien met jouw manier van bouwen. Het ziet er allemaal weer mooi uit! Ook leuk dat je het nieuwe busstation er ook al in hebt verwerkt.
De hele nacht hebben de treinen de route Leeuwarden-Zwolle vv perfect gereden. De route is voor elkaar. Station Grou-Jirnsum naast de A32 Akkrum Net voorbij Akkrum langs de A32 De Deel brug Yachthaven Haskerdijken Station Heerenveen Station Wolvega Pieter Stuyvesant kerkje bij Peperga Friesse lintbebouwing. De firma Dyka bij Steenwijk Station Steenwijk Steenwijk uit richting Meppel
Drie overwegen en een brug...De N371 en De Drentse Hoofdvaart kruisend. Station Meppel Plezier met de Hobby. Walter
Ik blijf in Friesland bouwen. Remco heeft Harlingen gedaan. Daarom kies ik voor de andere IJsselmeerstad....Stavoren.
@sam. Groningen heb ik ook vanaf Meppel. Op dit moment zijn alle intercity trajecten te rijden. Wat rest voor heel Nederland zijn de lokaal spoorlijnen: Geldermalsen-Elst Arnhem-Winterswijk-Zutphen Roermond-Venlo Venlo-Nijmegen De Groningense nevelijnen De Friese trajcten Maar we knutselen verder. Plezier met de Hobby
Het Zuiderzee stadje Stavoren staat op de Trainzkaart De haven met de Stavoren vuurtorens. De haven is de overstapplaats van de pont Enkhuizen-Stavoren en de trein naar Leeuwarden.
Stavoren uit naar Leeuwarden. Nu nog lege base-plates. Stavoren Plezier met de Hobby. Walter
3D warehouse omzettertjes Hier de voortgang. Ik zit nu voorbij Workum op weg naar IJlst. Ook een Tjalk erbij. De haven van Stavoren ziet er nog mooier uit. Eindpunt van deze lijn. Havenhoofd. Met de veerboot naar Enkhuizen op de achtergrond. Dit zijn de nieuwe aanwinsten op jet IJsselmeer. Station Koudum - Molkwerum Onderweg naar Hindeloopen passeren we het IJsselmeer op een steenworp afstand. Station Hindeloopen. Onderweg naar Workum. Workum met de zuivelfabriek. Jachthaven Workum. Schilderachtig onderweg naar IJlst. Plezier met de Hobby Walter
De route Stavoren - Leeuwarden staat op de kaart. Dat betekent dat samen met de route naar Harlingen van Remco bijna heel Friesland te berijden is. Alleen Leeuwarden -Groningen nog niet. Ik ga de route klaar maken voor een nieuwe release. Voor wat het nog waard is, want TS-2009sp4 is inmiddels uit de mode Op de Netherlands West 6.0 zijn alle Intercitystations te bereiken. Er ontbreken nog een paar lokale lijnen om te mogen spreken over heel Nederland. Hier het resultaat Leeuwarden-Sneek Leeuwarden. Onze trein staat geheel rechts. Leeuwarden uit, langs het Aquaduct onder het Van Harinxsmakanaal door. Rondvlucht boven de Westelijke invalsweg Weidsland richting Mantgum Mantgum Spoorhuis bij Scharnegoutem Boazum Sneek Noord Sneek
Eindelijk staat het Stationsgebouw van Sneek op de originele plek op de kaart.
Je hebt het weer erg mooi neergezet!! Vooral dat aquaduct ben ik van onder de indruk en daar kan ik nog wel wat van leren. Ik ga de Friese trajecten zeker meerdere malen berijden natuurlijk.
Ik denk dat er ook nog wel veel “stille genieters” zijn in de Trainz wereld. Aangezien de downloads van recente routes en objecten wel aardig hoog liggen vergeleken met de mensen die hier actief zijn op het forum. Dus altijd de moeite waard voor een release!
Ik kijk er naar uit. Succes met de voorbereidingen voor de release.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen