Gefeliciteerd Michael. Een pracht route. Ongeevenaarde Bovenleiding! Leuk om te zien dat je soms dezelfde onderdelen gebruikt als ik (concrete bridge, voor de bruggen over het spoor bijvoorbeeld). Zeer gedetailleerd. Om trots op te zijn. Plezier met de Hobbie. Walter
Erug gaaf en mooi, vooral binnenkomst in Zwolle vind ik er gaaf uit zien.
Nog twee opmerkingen, ten eerste: De windmolens staan in verschillende richtingen te draaien, niet logisch want op zo'n korte afstand van elkaar kan de wond richting nooit zo anders zijn, dus draai ze even de zelfde kant op. Als ze niet in bedrijf zijn, kan het zijn dat ze in verschillende standen staan. Tip: De 'sky' in trainz verplaatst zich in een bepaalde richting, dat kan je mooi gebruiken als de windrichting voor je molens. Wat je even zou moeten Googlen is of een windmolen van de zijkant wind wil of van voren, ik meen mij te herinneren gewoon van voren. Ten tweede, bij 7:21 komt er in eens een bovenleiding door de cabine, erg pijnlijk voor de machinist volgens mij
@Walter, Het kan nog gekker, verdeeld over de route staan verschillende gebouwen en boerderijen die met WB beginnen
@Edwin, Grappig, want ik rij Zwolle juist uit, de binnenkomst is in Leeuwarden. De windmolens was ik al van op de hoogte, daar keek ik al ontevreden naar tijdens de opnames. Die tip heb ik veel aan, zo had ik er nog niet over nagedacht. De rijdraad die op 7:20 door de cabine heen komt schrok ik zelf ook wel wat van tijdens de opnames, dat is een kwestie van wat verhogen en klaar.
De echt oplettende kijker had vast ook wel opgemerkt dat vele overwegen niet functioneerde en dat de trein op 4:46 zelfs door een spoorboom heen rijdt! Waarom de overwegen niet goed functioneren is mij een raadsel, ik heb vele testen uitgevoerd op de overwegen, her en der werkte wel eens wat niet, maar zo erg wist ik niet. Blijft ook een lastig ding, die ATLS overwegen van Bridgemelter. Maar ze zijn de moeite wel waard wat mij betreft.
Ondanks dat ik me vrij stil hou rond deze route word er nog wel aan gewerkt. Niet veel meer overigens, maar de laatste dagen weer een beetje bezig geweest. Zo heb ik bij Grou de spoorbrug mooiere hellingen gegeven, dmv het plaatsen van SAM dijken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen