Ik heb voorlopig geen plannen om richting Kerkrade te bouwen. Eerst richting Maastricht! Ik houd de situatie aan omstreeks 1988-1992. Dus ik probeer zoveel mogelijk daar op te focussen.
Vandaag verder gebouwd richting Eys-Wittem. Dit weekend begin ik rond het "station" van Eys en het dorpje.
Hieronder zien jullie ook het overzicht van de route tot nu toe. Er is nog heel veel leeg, dus nog genoeg te doen
En nu verder.... we verlaten langzaam Eys-Wittem en ik ben nu begonnen met het traject richting Wijlre. Ik probeer elke dag er toch 2 uurtjes aan te werken, maar omdat er zoveel reliëf is in dit gebied, duurt het wat langer om alles te laten zien. Er zit bijna 60 meter hoogteverschil tussen het spoor er het Eyserbos. Wat wel fijn is, is dat er veel bossen en akkers zijn (en dat is redelijk makkelijk te plaatsen). Gelukkig is het traject tussen Wijlre en Schin op Geul minder stijl en kan ik daar weer meters maken.
Ik ben momenteel bezig met de omgeving rondom het station van Wijlre. Oostzijde is bijna af, dus nu beginnen aan het dorp zelf.
Binnenrijden Wijlre (vanuit Eys-Wittem): Zuidzijde van het voormalige station: Spoor 1 wordt niet meer gebruikt. Alle treinen gaan via spoor 2: Na station Wijlre eindigt de klassieke beveiliging en wordt deze overgenomen door lichtseinen: De klassieke beveiliging wordt door de Post-I gedaan in Wijlre: Binnenrijden Wijlre (vanuit Schin op Geul):
Ik ben nog niet tevreden met hoe de overwegen eruit zien. De overwegen die te downloaden zijn op het DLS vind ik niet echt mooi en passen ook niet bij de omgeving. De losse objecten zijn veel te fel en had ik liever wat meer verweerd gezien. Lossen AHOB spoorbomen zou mooi zijn, want dan kan ik die plaatsen. Wellicht dat ik ze zelf in sketchup moet maken en dan moet exporteren.
Ik heb het meteen gedownload en geplaatst. Ze zien er goed uit! Jammer dat de spoorboom zonder spoor alleen omhoog blijft en niet omlaag gaat, maar op een aantal overwegen zijn ze wel bruikbaar!
Ik ben nog heel actief met Trainz bezig, maar de route staat op dit moment op pauze. Er komt een nieuwe route, maar daar moeten jullie nog even op wachten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen