Overigens: ik bezit Trainz 2009, 2010, 2012 en Tane. Is versie 2 van West Nederland het beste in 2009 of 2010 te plaatsen? Ik ga toch alles vanaf de grond weer opbouwen. Gaarne jouw advies
Welkom terug in Nl Ruud. Ik rij en bouw in Trainz 2009 sp4. Dat is volgens mij gelijk aan Trainz 2010. Ik geloof dat Willem de route en content in Tane heeft gebouwd. Veel plezier met de Hobby. Walter
Hallo Sam, Mijn look-a-like sprinter staat hier in de download.
Ik ga wat video's maken van netherlands West. Hier Rotterdam CS. Soms staat het beeld wat haperend. Mijn matige kennis van ODS-Studio en de 15 treinen die er rijden zijn er de oorzaak van [youtube2]https://youtu.be/eOA332SE_pk[/youtube2] https://youtu.be/eOA332SE_pk
Heb Walter een mail gestuurd, want ik vindt het een prachtige route en heb 280 van die google omzettingen gerepareerd voor hem. maar geen idee hoe het naar hem te sturen.
Heb mail van Walter gehad, is erg druk met werk en andere hobbies. Hij heeft me wat extra content van NW v6 gestuurd (die files die hier 0-bytes waren bij download)
Toestemming om NW6 hier aan te bieden met die content en uit te breiden met kijfhoek. Heb ondertussen weer 10-tallen items gerepareerd (metname Google omzettingen)
Mis nog zo'n 40 items van NW5 en 50 van NW6, als ik die heb, zal ik, gerepareerde items in sets aanbieden en kunnen we NW6 ook weer aanbieden op TO. Alles wordt gelijk werkend in Tane en TRS2019
Later komt dan NW6+kijfhoek en Rotterdam CS vernieuwd, of..het heet NW7
Heren, Ik volg de site zo af en toe nog steeds. Succes met het omzetten naar de hogere Trainz versies. En alle overige projecten uiteraard. Plezier met de Hobby Walter
Even stil geweest rondom deze route vandaag een aantal reparaties (lees opnieuw gemaakt) van google items gedaan, voor zowel NW5 als NW6
4 IBG gebouwen groningen, had kapotte mesh Huizenrij de kragge, had kapotte mesh Muziekgebouw aan het ij, had geen mesh cementship, had geen mesh Woonwijk enkhuizen, had kapotte mesh silo Bulk, had geen mesh
mis nog 10 items van de 5557, o.a. station Haarlem, is dat nog ergens? en 13 items van Bort85, maar die gooien we eruit (is gestolen van neoklai)
De originele items gevonden die bort85 had gekloond en ongevraagd op DLS had gezet die kan ik dus vervangen door de originele items die gewoon op DLS zijn te vinden legaal.
Met mijn missing kuid utility aan aantal missende zaken op gespoord dit zou GMAegon moeten zijn van gert27 ik dacht een hoofdkantoorgebouw maar moet denk ik een stroomkastje of reklame zijn gebruikt bij DenHaag Centraal in de buurt.
Dan kwam ik nog een missende brug tegen bij bruggen in de buurt van DenBosch, geen idee wat het is Zie je die heel lelijke railsjes? "HP Track conc dark solid edge", is gewoon een plat plaatje daar zoek ik nog een vervanger voor of maak er 1, want komt veel kilometers voor in de route
Als je mapview doet zie je overal "benstuff_wind_turbine_rotating_171" etc. dit heb ik vervangen door "molen 171"
Is er een slimme manier om in de hele route "Junction 345678" te vervangen door bijv. "W345678" ?
Zoek nog steeds Stations gebouw Haarlem CS, geen tijd om het opnieuw te gaan maken.
Wat betreft de sporen gebruik ik zelf altijd de tracks van Samplaire. Veruit de meest realistische tracks die ik tot nu toe heb gezien, maar vereisen wel een goede PC en weet niet hoe dat uitpakt op zo'n grote route. Anders is "Protrack DE...." van trainzde (op DLS) een mooie vervanger, weet alleen niet hoe deze presteren op grote routes. Zowel SAM tracks (voor TRZ2019) als die van Protrack DE zijn procedural, dus heb je ook mooi bewegende wisseltongen
Voor zo ver ik weet is dat met die wisselnamen niet eenvoudig te veranderen. Wat mis je van station Haarlem? Het gebouw of de kap? Het gebouw heeft Walter namelijk zelf ook al eens gemaakt. Zit alleen geen kap bij: <kuid2:137392:21306:1> wb-station-haarlem
Vond het muziek gebouw ergens op stations plein, maar even op de echte plaats gezet De platte railsjes vervangen door TRS2019 concrete procedural, door de lods valt performance mee, alleen bij hele grote stations merk je wat
Wel een geworstel met de bovenleiding, bij elk viaduct is het ingezakt, sinds welke trainz versie is dat? even kijken 3000 baseboards, elke board wel een viaduct...zucht lol
Gisteravond een route geprobeerd met de Sprinter, R'damCS spoor 9, naar Schiedam, delft, Rijswijk, DenHaag HS dan afbuigen naar DHCS richting veranderen en de route via Pijnacker, Berkel terug naar Rotterdam CS. Hoefde geen wisselpaden intestellen de Trainz AI vond het gewoon. Dat leert me dat alles op die route aansluit. dan in Cabview op 2x 27inch monitoren...genieten !
Zijn helaas niet alleen bovenleidingen die ingezakt zijn maar diverse splines, zoals kolommen van viaducten. 1 simpele klik en ze veren weer op juiste hoogte, maar het zijn er wel veel…
Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
GM .. ben je tovenaar ofzo? Vanaf het moment dat je weer actief bent op TrainzOnline verschijnt de ene mooie content na de andere, nog mooiere, content
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen