Het is wat stil rond deze route, maar elke avond laat doe ik of 1 uurtje reparatie of 1 route uitzetten de volgende routes heb ik werkend (zonder enige moeilijke paden truccen):
Enkhuizen - Hoorn met DDAR R'dam CS-DenHaag CS met SGMm, rijdt via Pijnacker terug naar Rotterdam Antwerpen-Rotterdam-Schiphol-Amsterdam CS Thalys PBA Amsterdam CS-Schiphol-RdamCS-Antwerpen Thalys PBKA Leeuwarden-Meppel-Zwolle met DDZ Enschede-Hengelo-Almelo-Deventer-Apeldoorn-Amersfoort-Utrecht-DenHaag CS met 1200+ICKs Den Haag CS-Den Haag HS–Delft-Rotterdam-Breda–Tilburg-Eindhoven met 186-ICM-186 Hoek van Holland-Rotterdam-Dordrecht-Breda-Tilburg-Eindhoven-Roermond-Sitard-Heerlen-Duitsland BR103+TEE60 Den Helder-Alkmaar-AmsterdamCS-UtrechtCS-DenBosch-Eindhoven-Roermond-Sittard-Heerlen met Virm6 Wijchen–Nijmegen–Arnhem CS–Zutphen met Flirt Amsterdam-Utrecht-Arnhem-Duitsland met ICE3
Geplanned: Heerlen-Maastricht Sittard met PlanV/T Leiden CS–Alphen a/d Rijn–Woerden–Utrecht CS met ICR koploper Maasvlakte-rdam-Kijfhoek-Gorinchem-Tiel-Elst c66 en div. goederen Zwolle-Kampen en Groningen-Leeuwarden met Buffel AmsterdamCS-Leiden-DenHaag HS-R'dam CS-Dordrecht-Roosendaal-Antwerpen (oude route) BeNeLux rood/geel Vlissingen-Roosendaal-Dordrecht-DenHaag HS-Leiden-Haarlem-Adam ic2200 virm4
Verder zat ik me nog te bedenken, als dit gerepareerd is en gereleased, dat vervolgens elke maand iemand anders deze route voor zijn specifieke gebied onderhanden neemt. Voorbeeld: ik doe Delft, heb een aantal van de gebouwtjes ervoor ooit gemaakt en ken het goed. Fokke en Remco kunnen het beste het hoge noorden doen, Rutger rond Hoorn, Ao rond Zwolle, Olaf het verre oosten etc.
Het is niet de bedoelling honderden items en moeilijke wegen bomen of turfx dingen erin te proppen. Maar meer om het zo realisties mogelijk te maken qua omgeving en gebouwen. Hoop dat jullie het idee leuk vinden.
Ik vind het idee leuk, alleen is het niet voor mij weggelegd denk ik. Ik ben best een man van de details, en snap natuurlijk dat de route veel te zwaar en niet gebruiksvriendelijk wordt als we allemaal andere objecten gaan gebruiken, maar ik stoor me er aan als ik zelf iets maak waarbij ik niet op de details kan letten. Daarnaast heb ik mijn handen al redelijk vol aan de route Leeuwarden - Groningen, een eigen fictieve route en de route Amf-Odz/Es van Olaf waarvan ik alle sporen opnieuw voor mezelf aan het leggen ben om te oefenen.
Ik zou voor trajecten ik het noorden alle seinen en andere spoorobjecten goed kunnen zetten, want het viel me op dat dit niet klopt met de realiteit. Dat geeft verder niet, maar dat zou iets kunnen zijn wat ik wel kan doen. Een heel traject opnieuw doen is geen optie voor mij, mede omdat ik geen motivatie heb om trajecten voor een tweede keer te doen.
Elke hulp is welkom, gaat met name altijd om het gebied vlak bij station -zijn de perrons goed genummerd, kloppen seinen en wissels -geven de gebouwen/scenery rondom station het idee daar werkelijk te zijn.
Iemand die in de buurt woont weet meer dan iemand verweg en kan ook terplekke wat foto's maken of checken Zou gewoon leuk zijn om al onze kennis te bundelen om tot heel Nederland in Trainz te komen
ik denk dat Walter het meeste gebouwd heeft op Google maps onderleggers, vond er nog een paar in de route rond Venlo dus hoofdzaken/afstanden zouden al moeten kloppen.
Voor het Noorden zou ik me er wel voor in willen zetten. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik nu redelijk actief ben, maar straks als we weer verder in het jaar komen ik niet meer iedere avond achter mijn pc kruip. Maar ik zou natuurlijk wel mooi even op de motor langs de spoorlijnen kunnen rijden . We zien wel waar we op uit komen als de route zover is!
Vandaag wat aan het Havengebied Maasvlakte gedaan. er waren 3 coal industry geplaatst maar niet op de rails aangesloten. heb er 1 verwijderd en 2 aangesloten, zodat we ook iets met goederen kunnen in NW6 Van de 6 geplaatste oilrefinery, ook 1 aangesloten
Denk dat het volgende maand goed genoeg is te releasen en volledig voor TRS2019 bruikbaar
Ben bezig het klaar te maken voor release het is te veel om uittezoeken wat ik nu wel en niet heb gerepareerd al minimaal 300 van die google omzettingen zo wie zo.
Dus ik denk om gewoon een paar totaal pakketten te maken In totaal zijn het 5666 items in NW6, waarvan 3446 op DLS of in TRS2019 en 2220 items die dus in die pakketten komen en dat is zo'n 5.3 Gb verdeeld in pakjes van 500Mb
Als er content creators zijn die perse niet willen dat hun (reeds gereleaste spullen) in die pakketten zitten wil ik dat graag binnenkort horen. Graag ook advies waar het te hosten, want wellicht te groot voor trainzonline (is mediafire een optie?)
als NW 4 of 5 draait op je pc zal 6 niet anders zijn, Trainz laadt het stukje waar je bent
als het niet werkt via download sectie staat alles hier:Download
Maak een mapje en unzip alles daar dan eerst route en sessie installeren download de route elementen die je mist van DLS en Olaf zijn site en importeer al de *.cdp (gerepareerde/niet meer te vinden content) let op de 11 downloads/packs zijn 5GB totaal
25 treintjes rijden in de sessies, zijn allen op DLS of TO of Olaf zijn site
Is in principe voor TRS2019, mocht je het in T:ane willen gebruiken zal je in de config van route en sessie het versie nummer moeten verlagen en de TRS2019 procedural track moeten vervangen
Laatst bijgewerkt door gm99999 op 29 maart 2020 08:55, in totaal 1 keer bewerkt.
als het niet werkt via download sectie staat alles hier:Download
Maak een mapje en unzip alles daar dan eerst route en sessie installeren download de route elementen die je mist van DLS en Olaf zijn site en importeer al de *.cdp (gerepareerde/niet meer te vinden content) let op de 11 downloads/packs zijn 5GB totaal
25 treintjes rijden in de sessies, zijn allen op DLS of TO of Olaf zijn site
Is in principe voor TRS2019, mocht je het in T:ane willen gebruiken zal je in de config van route en sessie het versie nummer moeten verlagen en de TRS2019 procedural track moeten vervangen
Bedankt voor al jouw werk en tijd wat je besteed hebt aan deze route. De dank geldt natuurlijk ook zeker voor Walter en de andere object bouwers, zoals Sam, Olaf en GM. Ik heb de downloads binnen gehaald en ga de zaak installeren, vandaag is zelf isolatie geen straf vr.gr Ruud
Laatst bijgewerkt door saurer580 op 29 maart 2020 12:53, in totaal 1 keer bewerkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen