Na weet ik veel hoeveel maanden na de aankondiging dat ik richting Amersfoort zou gaan hierbij dan de eerste shot in die richting, work in progress station Wezep:
Het begin is er absoluut..Ik ken het station verder niet,maar wat niet direct vaak voorkomt zijn de perrons die gescheiden zijn door de overweg die de screen laat zien!
Spoorwegovergang vlakbij de IJsselbrug, in die naastgelegen boerderij wonen lijkt me geen pretje Stukje tussen Zwolle en Wezep waar de omgeving al redelijk gevorderd is Overzicht plaatje van de zelfde plek, met op de achtergrond het viaduct van de Rijksweg A50.
Zodra de omgeving en spoordetails tussen de A50 en de IJsselbrug klaar zijn volgt er een video.
Wauw, wauw en nog eens een wauw! Dit ziet er zo herkenbaar uit, kom af en toe daar langs en dacht meteen toen ik de screens zag: hé, dat is vlak bij de rijksweg!
De omgeving tussen de A50 en de IJsselbrug is zo goed als af, binnenkort zal ik een ICM opstarten om een cabinerit er van te maken, ondertussen bouw ik in alle rust verder. (op de achtergrond de IJsselbrug(oude situatie) en is Zwolle een klein beetje zichtbaar) De eerste huizen in Hattemerbroek zijn ook gesignaleerd
Momenteel druk bezig aan de laatste loodjes, overwegen vervangen naar ATLS overwegen( 45 van de 48 klaar) payware spul vervangen door freeware(bijna klaar) bovenleiding controleren, etc. etc. http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3120_o.jpg Release waarschijnlijk deze of volgende maand (of iig dit jaar ) Ben er vrij zeker van, maar bij mij weet je het maar nooit
Met een vertraging van 10 maanden presenteer ik u: Leeuwarden-Zwolle V1 Sinds vandaag bij de downloads
Ik garandeer geen perfecte route, geen motivatie om alles precies af te werken, tevens zitten er bij Heerenveen en Leeuwarden wat onzichtbare snelheids boren tbv de ATB tests die ik heb gedaan, hierdoor remt het AI verkeer op deze plekken vroegtijdig af.
Laatst bijgewerkt door michaeloosten1996 op 12 jul 2013 21:32, in totaal 1 keer bewerkt.
Nog even één ding: Ik zie dat er geen sessies mee geleverd zijn (komen die nog)?! Want als ik nu zelf een nieuwe sessie opsla werken de ATLS overwegen niet, dus dat is jammer. Het is een zondagmiddag werkje, maar het zou ook fijn zijn voor de mensen die ze niet kunnen aansluiten.
Het blijft toch een prachtige route, ook zonder de ATLS aansluiting...
Sessies heb ik bewust niet meegeleverd, omdat ik vrijwel alleen sessies heb gemaakt met de fotoskin ICMm's van Sander
Over de ALTS overwegen, vreemde zaak, ik heb de overwegen namelijk namen gegeven, op die manier staan de overwegen in de wereld opgeslagen en elke keer dat je de route laad zouden de overwegen weer ingesteld moeten worden. Ik zal er eens een fijne blik op werpen één dezer dagen, als ik het al onthoud
ik vindt het een hele nette route. mooie slanke wisselstraten, spoor info zoals het hoort. nu nog op zoek naar vermissende onderdelen. bedankt Michel voor de route. zal ook regelmatig in Friesland toeren. vr.groet, willem
Ik weet het, maar ik ben niet meer welkom op die website, dus kan exacte link niet vinden. Heb er over nagedacht het gebouw weg te halen, maar het staat te dicht langs het spoor tussen de IJsselbrug en Zwolle Als je daar nooit komt is het ook geen must have
EDIT: Mensen die op zoek zijn naar deze 2 kuids, <kuid:44330:82> en <kuid:44330:104>, gaan ze niet vinden, zijn 2 van mij met een fout kuidnummer (krijg je wel eens als je snel een kuidnummer intypt) Het zijn de spoorbruggen van Akkrum en Grou, best belangrijk dus als je het mij vraagt. Ik ga ze spoedig uploaden!
Mochten meer mensen iets vinden, dan hoor ik het graag!
Laatst bijgewerkt door michaeloosten1996 op 13 jul 2013 17:45, in totaal 2 keer bewerkt.
Michael (en uiteraard ook Ingmar), jullie hebben een prachtig stukje spoor neergelegd! Een genot om op te rijden. Het zoeken van de content kost wat tijd en er missen inderdaad een paar bruggen, maar dat komt vast wel goed in de komende dagen. Wat betreft de overwegen, de meeste die ik heb aangereden gingen gewoon netjes dicht hoor!
Proficiat Michael, Nou moet ik 2010 kopen Plezier met de hobbie. Walter
Trainz 2009 patchen tot SP4 voldoet ook, omdat je bij de downloads alleen ts2009 in het algemeen kan selecteren heb ik ervoor gekozen alleen ts2010 aan te vinken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen