Wat ziet dat er geweldig uit. Wat een route bouwer ben jij zeg. En dan al die mooie content van jou goed verwerkt in de route. En dat gaat maar door. Geweldig Barrie. Knap hoor. Respect. Heel veel respect.
Heren, Dank voor de opbouwende complimenten en tips. De klinkerstraat is de SG Kaimauer die ook aan de rand van de haven ligt. Netjes op straatniveau laten zakken en het is een weg. Het huisje is mij niet bekend Olaf. Ik kijk er naar. In mijn scenery is die OK.
Ik bouw de komende tijd de emplacementen van Rotterdam verder uit. De Rijnhaven, Maashaven en Waalhaven worden gebouwd. Vandaar naar een emplacement (soms door de straten van Rotterdam) en vandaar naar de Kijfhoek. Veel rangeermogelijkheden dus.
Maashaven met op de achtergrond de Vuilverbranding van de Roteb. Al het vuil uit Rotterdam Noord gaat niet via de weg maar over het water naar de Vuilverbranding in Rotterdam Zuid. De Duwbakken met afval liggen voor de kade. De VAM staat klaar om afgevoerd te worden. De Maashaven met op de achtergrond Katendrecht en de Rijnhaven met de moderne Wilhelminahaven.
Laatst bijgewerkt door barrie40 op 28 nov 2011 10:25, in totaal 1 keer bewerkt.
Het ziet er weer heel goed uit. Tip: Mischien kan je op de kade's dat zogenaamde tramspoor/straatspoor gebruiken,of eventueel t huidige spoor een klein stukje laten zakken zodat alleen de spoorstaven nog zichtbaar zijn.
We blijven nog even in Rotterdam. De Havensporen zijn uitgebreid met de Waalhaven. Inclusief de monumentale werf RDM. De 2400 nadert het arbeidersdorp Heijplaat en de RDM werf. De RDM met nieuwbouw in het droogdok. Lang vervlogen tijden.
Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
hi mooi screen
vraag je waar kan je die pallets met die zakken op downloaden of heb je die zelf gemaakt zijn die op jou laaste screen bij de haven trouwens weet niet of er ook me bezig was maar ik heb Den haag Hs van uit google over gezet naar trainz
Hallo gerard, Ik meld me met die pallets. Heb ik van Auran DLS. Ik heb Den Haag HS vanuit Google. Maar ik wil het Hoofdgebouw loshalen van de Overkappingen. De Overkappingen zijn niet fraai. Als jij dat al gedaan hebt hou ik me aanbevolen. Zo niet dan bouw ik hem om. Succes en plezier met Trainz. Walter
Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
barrie40 schreef:
Hallo gerard, Ik meld me met die pallets. Heb ik van Auran DLS. Ik heb Den Haag HS vanuit Google. Maar ik wil het Hoofdgebouw loshalen van de Overkappingen. De Overkappingen zijn niet fraai. Als jij dat al gedaan hebt hou ik me aanbevolen. Zo niet dan bouw ik hem om. Succes en plezier met Trainz. Walter
hi nee ik heb hem niet los gehaald van de overkapping het is inderdaad niet zo mooi maar heb het wel geprobeerd maar dat raak ik ook de ander lijnen kwijt misschien leuk het jou wel hou me aanbevolen als je het wel lukt
de Haven uit en Den Haag in Vandaag met GMAX "Google" Station Den Haag HS losgehaald van de lelijke overkapping. Met Hala Dworcowa overkapping en FMA muren nu een stuk mooier.
Den Haag HS staat nu redelijk op de kaart. AJS, FMA en Google. Welliswaar is de echte overkapping anders van constructie maar de stijl komt aardig overeen. Het Strijkijzer op de achtergrond. Danipo mag niet ontbreken.
Rotterdam wordt verder uitgewerkt. De Parksluizen is de monding van de Schie. De RET rijdt over de ene of de andere brug. Afhankelijk van de geopende Sluis. Wachtend in de Sluis. Panorama over de Maas vanaf de Maashaven. Einde havenspoor. De Veerhaven incl. de originele bebouwing. Langs de Maaskade.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen