Het gaat om de diepte en breedte van de gleuf. Tramwielen hebben kleinere flensen dan spoorwielen, verder is dat profiel vlakker en het spoorse weer wat ronder.
Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
Hallo
ben weer bezig met mijn route alleen heeft het bij mijn de noot lot toe geslagen en is mij schrijf stuk gegaan en ben dus mijn hele route kwijt gelukkige had ik ik nog net de gmax file op een usb stick op geslagen. Maar ja moet nu de hele route den haag op nieuwe maken, maar ja houd je bezig toch. Hier een nieuwe gebouw dat in den haag staat moet nog met sommige texturen is gebeuren maar is toch weer een mooi project
Trainz Versie: 2009
Jammer van je mooie route Gerard,maar veel succes verder met je hernieuwde route, dat is aan jouw wel toe vertrouwd, als het net zo mooi word als voorheen. Mooi gebouw weer gemaakt. Elke keer als ik stop met trainz, dan maak ik een backup op mijn externe harde schijf, is gemiddeld 3 minuutjes werk.
Hallo Den haag weer in op bouw na mijn ander route verloren ging. Maar geeft niet op gewoon weer op nieuw starten Hier een gedeelte van de base map weer van den haag centraal.
Hallo Weer stukje verder met mij route perron bij den haag centraal. Ben nu meer aan het opletten op de details van de perron zodat het meer tot zijn recht komt Grt Gerard.
Je bent goed op weg. Wel zou ik het sporenplan een stuk realistischer maken als ik jou was. Let goed op de spoorafstanden (de afstand tussen twee sporen in) en wissels. Gebruik voor wissels zo nodig standaard maten (sjablonen).
Edit: Voorbeeldje van gedetaileerd sporenplan. (fictieve route van mij)
hallo weer tijd geleden was even gestopt met mijn route den haag cs. kon ook mijn back-up nier meer terug krijg mijn usb stick deed gek. dus dan maar weer op nieuwe maken de route maar houd je van de straat toch Hoop snel wat screen te kunnen op laden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen