@spoorfan: leuk dat je er ook geweest bent ^^ het blijft een bijzonder stuk spoor.
Helaas, het Italiaanse gaat voor het Nederlandse, en waarschijnlijk nog wel een tijdje.
Hier waar ik nu mee bezig ben en wat ik in de toekomst nog graag wil maken:
Als dit af zou zijn kan je met een sneltrein 2½ uur rijden voor je aan het eind bent Op het huidige traject ben je met een stoptrein een uurtje bezig.
De planning is nu dat ik elke week 1 station afmaak, bij grote stations in 2 weken. Dit zal betekenen dat de route, als de planning lukt, op 1 mei af is en dat dit deel dus in juni kan worden uitgegeven. Vervolgens ga ik begin juli zelf naar dit gebied om de trajecten in het geel hierboven zeer uitgebreid te verkennen, waarna ik verder ga met een van deze trajecten, gevolgd door de andere. Tussendoor zal ik nog wat rijtuigen en/of cabine's maken.
Ja dat is een behoorlijk stuk Over het algemeen maak ik alle dingen die dichtbij het spoor liggen, dus ook huisjes en zeker ook de stationsgebouwen. Hier en daar staat wel een huis dat niet van mij is maar veel zijn/worden door mijzelf gemaakt. Het ligt er vaak aan of ik genoeg fotomateriaal van zo'n huis heb.
Trainz Versie: 2009
Prachtige route word dat Mats en knap dat je zoveel zelf maakt. In 2000 het heilige jaar waren wij op vakantie in Viareggio, na een week zijn wij met de trein van Viareggio naar Rome gereden, wat een belevenis langs die mooie Italiaanse kust, langs het water en zo weer vanaf een hoogte prachtig. Veel succes Sam
@Sam: Wat leuk Ik heb die reis ook eens gemaakt, maar dan in de andere richting. Mijn droom is eigenlijk om de spoorlijn van Genua helemaal naar Livorno te maken, dus ook via Viareggio ^^ Maar voor dát klaar is... Want dan hebben we het over 200 km spoor
@Olaf & Michael: Die shots zijn inderdaad met HDR genomen, dus lijkt het witter. Ik zal kijken of ze in de normale modus ook te wit zijn, dan verminder ik dat een beetje. Thnx.
Ten eerste nog maar even een overzichtje: Hier zijn alle 13 stations te zien; Levanto en Vernazza zijn nu helemaal klaar, en deze week wordt Framura afgemaakt.
Hier nog even twee screens van Levanto:
...en twee van Vernazza, een van de 5 dorpjes van de Cinque Terre. (Riomaggiore, Manarola, Corniglia, Vernazza, Monterosso)
En dan het project van deze week, Framura:
En hoe het er in het echt uitziet, met een trein naar... Nederland De autoslaaptrein van Livorno (Toscane) naar Den Bosch:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen