leukman, mijn Heffertje in Miniworld. mooi om te weten dat het toch nog gebruikt wordt. al mijn contens zijn op zichtschaal gemaakt dus best wel mogelijk dat het dat het afwijkt. mocht het zo zijn, wil ik haar op schaal zetten (als je de maten door geeft)
Trainz Versie: TANE
Hallo
Het is een mooi bruggie. Ik maak graag van je aanbod gebruik indien het nodig blijkt. Ik vermoed zelf dat ze bij miniworld Rotterdam reductie hebben toegepast.
Miniworld Rotterdam in Trainz bouwupdate #5
Ik heb nu 2 bruggen gemaakt. Verder is het landschap wat bijgewerkt.
Olaf, wat een geweldig leuk onderwerp heb je je in vastgebeten. De mooiste modelbaan van Nederland in Trainz. Kan me zo voorstellen dat Miniworld dit wel wat vindt om ter plekke hun baan digitaal te presenteren. Succes! Walter
Trainz Versie: TANE
Hallo
Dank je wel.
Miniworld Rotterdam in Trainz Simulator update #9
Ik ben weer verder gegaan met sporen recht leggen. Er zijn ook weer wat seinen en trackmarks geplaatst. In deze update ga ik ook met een stoomtrein een rondje rijden
Weet je ook hoe hij heet? Zoek al een tijdje naar geanimeerde windmolens maar heb alleen eentje kunnen vinden die heel snel draait. Bovendien is die niet echt nederlands..
Trainz Versie: 2009
Je schiet al lekker op Olaf, wat een werk zeg, maar het word wel wat. Zag ik nou enkele buffers de verkeerde kant opstaan? Of is het optisch bedrog? Veel plezier nog met je verdere route.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen