- geen woorden - nah ja eigenlijk wel: ik zie op scrns dat je KS-signale gebruikt met seinbruggen .. ik heb ze in TANE niet voor elkaar kunnen krijgen en in TRS2019 doen ze 't ook niet (althans niet de KS-signale die ik heb al dateren die uit 2011 ofzoiets van Bpanther) // dus als je mij daarbij kunt helpen .. Gern!
Grtz, AOvv
Hallo AOvv,
Ik kan me herinneren dat ik daar ook problemen mee had maar dat ik die wel heb kunnen oplossen. Volgens mij heb ik het trainz build nummer veranderd of iets anders simpels. Het was in ieder geval niet veel werk. Kun je misschien aan mij laten zien welke foutmelding je krijgt?
Verder hier een paar updates:
Het spoor rond Neustadt begint langzaam ergens op te lijken.
Dit zijn waarschijnlijk de laatste screenshots van mijn vakantie..... voorlopig heb ik minder tijd tot mijn beschikking, dus hopelijk kan ik 1 keer per week een update geven.
Even ter vergelijking: het kruispunt met de verkeerslichten heeft een halve dag werk gekost Aan de andere kant komt een rotonde gelukkig. De rest was gelukkig minder werk.
Vandaag besloten om het spoor vanuit Dalmach naar Dalmach-Nord te veranderen. Overweg aangepakt, het emplacement opnieuw georganiseerd en een luchtspoor gebouwd ter hoogte van het station Dalmach-Nord.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen