Knap dat je er elke dag weer wat uren in weet te steken! Dat krijg ik niet voor elkaar. Ik houd het voor nu nog even bij mijn eigen routes, daar heb ik het druk zat mee Wellicht in de toekomst.
Vandaag wat gedaan aan de Industry in NLW7 Barendrecht Vork - Waalhaven Zuid Barrie had al een enorm RST terrein gemaakt (Rotterdam Shortsea Terminals) 4 sporen die eerst kopsporen waren, veranderd in doorgaande (zoals nu echt is) de wissels en seintjes benoemd en uitgebreid, en tevens de standard Auran container terminal ingevoegd. zodat we echt containers kunnen laden daar op 2 van de totaal 8 sporen
Vandaag zijn Enschede, Hengelo en Oldenzaal aan de beurt, voor de rename aktie Gelijk krijgt ook elk station(waar dit voorkomt) een Locdiesel tankplaats, gemaakt door AM en mij, zodat we dieseltje kunnen tanken
Mooi! Paar tips: Op de eerste screen liggen de sporen wel heel dicht naast elkaar. (tenzij het een wissel is, dan heb ik niks gezegd)
Op de laatste screen ligt het spoor bijna in het perron, zo gaan de treeplankjes er aan
Voor beide punten zou je de trackspacer van Olaf kunnen gebruiken. Dit is een handige tool om sporen op goede afstand van elkaar en het perron te krijgen.
Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
@Remco: Yep wist ik .. idd is het net in de overloop zeg maar .. wat betreft de spacer(s); zoals het spoor er nu bij ligt moet ik nog veel aanpassen aan zowel spoor, scenery etc. Ook moet ik de perrons nog opnieuw opbouwen en moet 4e perron no gerealiseerd worden (sp8/9/10), maar ik was cker van plan hulpmiddelen als spacers ed. te gaan gebruiken, het heeft alleen nog geen zin gehad
Bezig met de opstelsporen bij Nijmegen op een Googlemaps onderlegger daar ook weer de wasloods, TC, Locdieseltankplaat,de-ice en de serviceperrons mis ik weer een rood stootblokje….
Vandaag Den Haag Binckhorst opstel sporen gestart die lange loods helpt want dan kan ik mijn onderlegger goed ijken zowel in maat als richting Hier ook weer het TC, de-ice en service perrons
Vandaag de Vork opgezet ten zuid-oosten van Groningen is nog niet op google te zien, maar vond een plannetje om als onderlegger te gebruiken Nederlandse efficientie: zijn eigenlijk 2 aparte opstel terreinen, links(zuid) NS, rechts(Noord) Arriva dus 2 TC, 2 wasplaatsen 1 diesel (alleen Arriva) Alle wissels en seinen gelijk de naam/nummers van sporenplan
Begin ik aan de bovenleiding, NS heeft daar vakwerkliggers, is er wel een spline maar geen kolommetjes aan begin of eind, die moet ik zelf plaatsen maar dan zijn ze weer gedraaid, sjongejonge tis wel werk voor als je levenslang krijgt
Laatst bijgewerkt door gm99999 op 28 jul 2020 19:46, in totaal 1 keer bewerkt.
Iedereen is welkom om mee te helpen Oorspronkelijk is de route van Barrie40 maar heeft 'm aan mij overgedragen ik ben nu de opstel emplacementen aan het opzetten, AO helpt mee met alles rond Zwolle
Als je foto's hebt van gebouwen op of naast de Vork is dat welkom
Trainz Versie: TANE
Gebouwen van de Vork kan ik eventueel wel aankomen .. voor de rest heb ik alleen foto's van Groningen oude situatie zoals : De wasstraat Oude seinhuis ( Groene boven de overkapping ) Loopbrug Onderhoudsloods Tankplaatsen Schoonmakers gebouw De Schijf ( gebouwtje voor de Rangeerders/Mcn Wisseltellers Overkapping
Als je een mailadres hebt mag je die wel via de PM sturen.. dan geef ik je een link.En kun je zelf kiezen wat bruikbaar is.
Voor de rest foto's zat van Groningen naar Weener.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen