Fijn dat je dat overweegt. Uiteraard beslis je zelf of je mijn genoemde punt aan wil pakken. Weet wel dat ik niet snel zo'n vraag stel. Dat betekent dat je puik werk hebt afgeleverd!
Hallo Michael, Even inhakend op de Tracks. Ik herken de vraag ook vanaf mijn release vandaar. Wanneer jij met replace assets de RTS tracks vervangt voor de standaard AURAN tracks dan kan een ieder zelf met replace assets die tracks weer vervangen voor zijn favoriete tracks. Scheelt denk ik een hoop werk voor je en kunnen de kenners zelf de route weer aankleden. Plezier met de Hobby Walter
Bedankt voor je tip, alleen is er al enige tijd een vervanging voor de rails gevonden, die ook gewoon van het DLS komen. De reden waardoor de update nog niet vrijgegeven is, is omdat ik verdere fouten aan het oplossen was in de route. Dit heb ik nooit afgemaakt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen