Trainz Versie: TANE
Hallo
Miniworld Rotterdam in Trainz bouwupdate 102. Weer een paar nieuwe huizen er bij. Tevens ook een tunnelingang gemaakt voor Rotterdam Zuid. De euromast is gemaakt door GM.
Heb de route mogen testen vandaag in TRS2019 werkt het ook foutloos, in samenspraak zit het station nu 2 meter hoger in de route waardoor het echter is en bovenleiding erin kan. Goed bezig Olaf !
A.S. Woensdag ga ik met amazingmike naar de echte MiniWorld, kijken of we wat kunnen meten en fotograveren.
Ik zie weer prachtige gebouwen en een verrekt mooie baan. Tramsporen misschien wijzigen van "normale" rails naar "echte tram-"rails zou misschien ook nog tot de mogelijkheden behoren ??
Ah!!! Groothandelsgebouw Rotterdam. Kunnen we Rdam CS lekker inklemmen tussen het GHB en Gebouw Delftse Poort (zo heet het nu... maar we blijven het gewoon het NN-pand noemen ). Natuurlijk wel genoeg ruimte laten voor het tramstation. Wordt dus passen en meten ben ik bang...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen