Trainz Versie: TANE
Nou dit is dan voor nu de laatste update. Elke dag probeer ik wat te doen. En de zin op te bouwen neemt steeds af. Blijft toch een nadeel van realistische routes dat je dingen moet bouwen om het kloppend te krijgen.
Heel jammer om te horen, maar zonder motivatie is het niet leuk bouwen. Kon wel genieten van je filmpjes en foto’s. Hoop dat je het nog eens op kunt pakken.
Variatie doet eten Olaf en Trainz kan erg op werk gaan lijken. route bouwen is echt iets voor volhouders. Hier wissel ik regelmatig af, soms blijft iets een paar maand liggen, dan pak ik het weer op Dan denkje, oh ja! zo ga ik dit en dit doen en dan herstart ik weer iets met verse passie en/of kennis
Kijk even in het topic "ideetjes om te maken" misschien is er iets dat je wil maken.
GM, "ideetjes om te maken" heb Olaf niet nodig. ik weet zeker dat hij er wel duizenden op kan noemen. gewoon een (korte)vakantie nemen of een inspiratie loopje maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen